popularni pjevač

Massimo je novo zaštitno lice Ghetaldus optike

Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
Foto: PR FOTO
Massimo Ghetaldus optika
18.02.2016.
u 14:47
„Izuzetno se veselim Ghetaldusu kao svom najnovijem partneru. Ono što sam u njima prepoznao je dugovječnost, kvaliteta i strast prema onome što rade, a iste te odlike nastojim projicirati kroz glazbu pa mi se prilika za suradnju učinila savršeno pogođena.
Pogledaj originalni članak

Ghetaldus optika svečano je predstavila novog ambasadora – poznatog pjevača Massima koji je ujedno i zaštitno lice nove reklamne kampanje poznatog brenda. Dugogodišnja tradicija koja jamči vrhunsku kvalitetu proizvoda i profesionalnu uslugu, 

osnovna je snaga ovog brenda koju će Massimo kao novo zaštitno lice savršeno utjeloviti. 

Popularni pjevač godinama oduševljava brojne poklonike njegove glazbe i predstavlja savršen spoj poezije, glazbe i stila koji s inovativnim pristupom umjetnosti uvijek iznova uspijeva iznenaditi. Upravo zato Massimo je odličan izbor za ambasadora Ghetaldus optike koja posluje već više od 50 godina. 

„Ghetaldus je najdugovječniji brend kad su u pitanju naočale, a razlog za to je svakako uz kvalitetu naših proizvoda, i vrhunska usluga naših liječnika i našeg ljubaznog osoblja koje se brine da svi oni koji dođu po naočale izađu s novim i ljepšim pogledom u svijet. Zato danas s ponosom predstavljamo ovogodišnju kampanju pod sloganom SAMO ZA VAŠE OČI s Massimom kao novim zaštitnim licem našeg brenda. Naša snaga je naša tradicija i izvrsnost u svemu što radimo pa tako našim vjernim kupcima pripremamo i brojne novitete u ponudi“, izjavila je Ivana Belić, voditeljica marketinga Ghetaldus optike. 

„Izuzetno se veselim Ghetaldusu kao svom najnovijem partneru. Ono što sam u njima prepoznao je dugovječnost, kvaliteta i strast prema onome što rade, a iste te odlike nastojim projicirati kroz glazbu pa mi se prilika za suradnju učinila savršeno pogođena.Vjerujem da znate da osim sunčanih, nosim i dioptrijske naočale, a ono s čime me Ghetaldus posebno obradovao su Zeiss DriveSafe leće koje su posebno za mene ugradili u Tom Ford okvir. Sada mogu sigurnije voziti noću i nakon koncerata se sretno vratiti u vlastiti dom, svojoj obitelji. Već nakon koncerta 8. ožujka u Splitu imat ću priliku isprobati ih,“ uz smiješak je izjavio Massimo.

Uz najnovije modele sunčanih i dioptrijskih naočala poznatih svjetskih brendova među kojima su Dior, Gucci, Marc by Marc Jacobs, Tom Ford, Ray Ban, Max Mara, Hugo Boss, Carrera, Tommy Hilfiger, Diesel, te mnogi drugi, Ghetaldus optika uskoro će jedina u Hrvatskoj u ponudi imati i najnovije modele naočala brenda Gant. Velika novost koja će razveseliti sve kupce Ghetaldus optike, a koju će uskoro moći koristiti je osiguranje sunčanih i dioptrijskih naočala. Svi koji to žele bit će u mogućnosti osigurati svoj omiljeni modni dodatak već od 11 kuna. Iz Ghetaldus optike najavili su i skoro pokretanje webshopa koji bi trebao započeti s radom od ožujka ove godine.

 

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.