brend Loré

Meksički folklor u kolekciji Colores de México dizajnerice Lorete Gudelj

Foto: Franjo Matković
Meksički folklor u kolekciji Colores de México dizajnerice Lorete Gudelj
12.06.2017.
u 12:28
Lokaliteti za dizajnericu imaju osobnu vrijednost jer je dio života provela u tom dijelu Hispanske Amerike što ju je i motiviralo na pokretanje vlastitih kolekcija.
Pogledaj originalni članak

Nakon nedavno predstavljene kolekcije, u sklopu Toyota FW Zagreb, brend Loré, dizajnerice Lorete Gudelj, predstavlja novu kampanju za aktualnu kolekciju pod nazivom Colores de México, inspiriranu bojama Meksika te meksičkim folklorom i lokalitetima specifičnim po autohtonoj kolonijalnoj arhitekturi kao što su San Miguel de Allende, Puebla, Mérida, Guanajuato, Oaxaca, Las Alamandas, San Luís Potosí, Cholula i San Cristóbal de Las Casas.

Lokaliteti za dizajnericu imaju osobnu vrijednost jer je dio života provela u tom dijelu Hispanske Amerike što ju je i motiviralo na pokretanje vlastitih kolekcija.

Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
Lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija
Foto: Franjo Matković
lore kolekcija

U skladu s motivima kampanje, inspiraciju za vizuale dizajnerica nalazi u etno motivici Meksika koja čini pozadine lookbook vizuala, upućujući na pojedinačne priče svakog od dizajnerskih komada nove kolekcije. Kampanja je napravljena u suradnji s fotografom Franjom Matkovićem, a slike korištene na pozadinama vizuala, djelo su akademske slikarice Mateje Babić, koja u suradnji s dizajnericom razrađuje zanimljive pozadine vizuala, odlično nadopunjujući svaki od zamišljenih modela. 

Kolekcije Loré su limitirane serije, manualno precizno izvedenih odjevnih predmeta pri čemu se na prvo mjesto postavlja kvaliteta izvedbe i korištenje unikatnih materijala s inspiracijom u autohtonoj baštini kako bi imali trajnu vrijednost. Materijali u ovoj kolekciji rađeni su ručno te ih je, prema ideji dizajnerice, ručno istkala tkalja Sanja Šebalj, varirajući boje vibrantnog kolorita, karakteristične za navedene lokacije koje su bile početna inspiracija kolekcije. 

Dizajn i krojeve, dizajnerica je razradila referirajući se na elemente meksičkih tradicionalnih nošnji uklopivši ih u suvremeni modni kontekst. Varijacijom volana, mašni te dužina odjevnih predmeta s dodatkom ručnog veza, rustikalnog cvjetnog printa na lanu i tkanja, dobiva se igra tekstura u ženstvenim krojevima koji aludiraju na tradicionalne meksičke nošnje i haljine s početka prošlog stoljeća. Materijali korišteni u kolekciji isključivo su prirodni, poput premium lana u različitim valerima boja, mješavine lana i svile, ručno tkanog pamuka, taft svile, pamučnog veza te rustikalne čipke koja upotpunjuje pojedine komade. Svi odjevni predmeti izrađeni su u suradnji s atelierom Grete Gudelj. 

Zaštitna su lica kampanje su Paula Buljan i Martina Tomić (Relatum Models) Frizure inspirirane Fridom Kahlo osmislila je Vanessa Žigić u suradnji s cvjetnim studijom Čudesna šuma, a za šminku je zaslužna Matea Markač. Odjevne predmete nadopunjuju rustikalni modeli sandala Mass Hrvatska. Novu kolekciju možete potražiti na web stranici www.loretagudelj.com, na Facebook stranici te u Loré studiju (Gundulićeva 29a).

 

USUSRET VELIKOM KATOLIČKOM BLAGDANU

Simona Mijoković: 'Djed Božićnjak' sotonsko je djelo, a svoju djecu ne darujem na dan Božića

- Moja djeca ne vjeruju u postojanje "Djeda Božićnjaka". To je sotonsko djelo i sigurno znam da svoj život, roditeljstvo i odgoj želim graditi na stijeni Isusa. Ta stijena neće se nikada srušiti. A kada je nešto sagrađeno na pijesku, na lažima, kad tad će se srušiti. Moja djeca znaju da je "Djed Božićnjak" lažac i da ne postoji. On je čak i kradljivac, uzima sve ono što Božić uistinu jest, rođenje Isusa Krista. Uzima kroz nametnutu kupovinu, a što je lažni privid sreće - istaknula je za Večernji list Simona Mijoković.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.