Glazba i moda

Mladi britanski glazbenici zvijezde Burberryjeve nove kolekcije

Foto: Burberry
Burberry
Foto: Burberry
Burberry
Foto: Burberry
Burberry
05.04.2012.
u 00:01
Zaštitna lica ljetne kampanje avijatičarskih sunčanih naočala modne kuće Burberry mladi su britanski glazbenici koji će u sklopu kampanje izdati pjesmu i videospot
Pogledaj originalni članak

Što je zvijezda koju je "unajmio" neki brend slavnija, to će prodaja biti veća. No britanski brend Burberry posljednjih se godina usredotočio na nove generacije superzvijezda pa pomaže mladim talentima iz različitih kreativnih industrija. Tako je ove godine pružio priliku mladom glumcu Eddieju Redmayneu koji je zaštitno lice proljetno-ljetne muške kolekcije.

Slijedeći isti pravilo, kreativni direktor Christopher Bailey odlučio je da će četiri mlada britanska glazbenika One Night Only, Marika Hackman, Daydream Club i Life in Film predstavljati Burberryjevu ljetnu kolekciju sunčanih naočala za muškarce i žene. No kampanja će biti sve samo ne klasična – svakog tjedna ovog mjeseca po jedan će izvođač izdati pjesmu i videospot kojima će reklamirati novu kolekciju avijatičarskih naočala koja je već dostupna u trgovinama i online. A mladi će talenti početkom svibnja nastupiti u Parizu, Milanu, New Yorku i Sidneyju u sklopu Burberryjevih evenata.  

Svjetski dan bubrega

Ova bolest godišnje pogađa više od 850 milijuna ljudi, simptomi su nespecifični, a ključ je prevencija

Svake godine, drugog četvrtka u ožujku, obilježava se Svjetski dan bubrega. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi diljem svijeta s ciljem podizanja svijesti o važnosti bolesti bubrega, od koje na svjetskoj razini boluje više od 850 milijuna ljudi, među kojima čak 300.000 u Hrvatskoj. Prema podacima iz 2019. godine, ova bolest uzrokovala je više od 3,1 milijun smrtnih slučajeva.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.