Jedna od vodećih svjetskih agencija za odnose s javnošću Ketchum provela je, u suradnji s konzultantskom tvrtkom Maslansky i partneri, studiju 'Jezik muškaraca', koja je otkrila da mladi muškarci danas razmišljaju drugačije od generacije prije njih. Više se okreću tradicionalnim vrijednostima i skloniji su iskazivanju vlastitih uvjerenja i emocija.
Studija je provedena na devet stotina muškaraca u dobi od 18 do 49 godina u SAD-u, a obuhvatila je pitanja o vezama, seksu, zdravlju, izgledu, karijeri i komunikaciji s prijateljima. Mlađa skupina muškaraca (18-25) je u odnosu na stariju (26-49) sklonija sljedećim uvjerenjima:
- od muškaraca se još uvijek očekuje da budu skrbnici i zaštitnici u obitelji (23%:15%),
- važno je da je muškarac taj koji više zarađuje u bračnoj zajednici (40%:33%),
- više se poistovjećuju sa stereotipom 'snažni, šutljivi' (28%:24%),
- manje prihvaćaju da je u redu ako su ranjivi u pogledu vlastitog izgleda pred svojim prijateljima (68%:74%).
Također, velika većina (85%) mlađih muškaraca nema problema pričati sa svojim muškim prijateljima o osobnim stvarima, spremni su podijeliti svoje osjećaje o prekidu intimne veze (72%) i ne osjećaju nelagodu ako njihov muški prijatelj pred njima pokaže svoju ranjivost (68%). Čak polovica je spremna podijeliti savjete o kozmetičkim proizvodima.