Slavne svjetske modne kuće, među kojima i talijanski luksuzni brendovi kao što su Armani i Valentino koji tradicionalno zaziru od internetske prodaje, testiraju svoje web-prodavaonice uoči predbožićne groznice očekujući da će internetskim šopingom nadoknaditi gubitke s kojima posluju klasični butici.
Među onima koji su u posljednjih mjesec dana otvorili e-trgovinu i talijanski su dizajneri Roberto Cavalli i Salvatore Ferragamo. Cavalli će biti prisutan u čak 46 zemalja te će se napokon predstaviti i u onima u kojima nema butike u doslovnom smislu riječi.
– Samo u Italiji tijekom božićnog razdoblja očekujem znatan porast internetske prodaje luksuzne robe, oko 40 posto, odnosno na 335 milijuna eura. Posljednjih je godina sve više e-trgovina, a za iduću godinu predviđam da će brojke dostići ili čak malo nadmašiti ove iz 2009. – istaknuo je profesor iz milanske škole menadžmenta Alessandro Perego.
Svjetska internetska prodaja ove godine iznosit će oko tri i pol milijarde eura, a takvu basnoslovnu brojku u kriznoj godini najpametnije je opravdala Paola Durante iz Merrill Lyncha rekavši:
– Ljudi se u ovo krizno vrijeme osjećaju krivima ako idu u šoping pa se nekako ugodnije osjećaju kupujući od kuće.
Slavni dizajneri na otvaranje e-trgovina odlučili su se kad su ankete pokazale da se iz naslonjača najviše kupuju upravo odjeća i cipele, a na trećem su mjestu – knjige.