Zanimljivo

Muškarci koji nose odjeću s velikim znakom skupocjenih marki češće varaju, kaže istraživanje

Foto: Instagram/Men FashionAndStyle
Muškarci koji nose odjeću s velikim znakom skupocjenih marki češće varaju, kaže istraživanje
30.04.2021.
u 21:30
Većina je ispitanika rekla da tipovi s velikim i istaknutim logotipom luksuznog brenda na odjeći izgledaju kao da se previše trude, a zapravo imaju malo potencijala
Pogledaj originalni članak

Iako im je cilj vjerojatno ostaviti dojam dobrog modnog ukusa i 'debelog' novčanika, istraživači sa Sveučilišta Michigan napravili su studiju da otkriju kako drugi percipiraju muškarce koji na odjeći nose upadljive logotipove poznatih i luksuznih brendova. 

Rezultati su nedavno objavljeni u stručnom časopisu Personality and Social Psychology Bulletin ,a većina ljudi takve tipove, čini se, doživljava kao 'niškoristi propalice'...

- Takvo naglašavanje luksuza često doživljavamo kao privlačenje pažnje suprotnoga spola, što onome tko skupi brend nosi baš ide u prilog - rekao je autor studije, psiholog Daniel Kruger za Ladbible.

Uzavrele strasti kod farmera: Samanta i Neven ljubili se u gepeku, Rasema uživa sa Zvonkom

Foto: RTL
Ljubav je na selu
Foto: RTL
Foto: RTL
Foto: RTL
Foto: RTL
Foto: RTL

Kruger objašnjava kako i inače kod muškaraca bilo kakvo razmetanje (veličinom, bojom , zvukom ili luksuznim brendovima) ljudi uglavnom doživljavaju kao ulaganje prevelikog napora u privlačenje potencijalnih partnerica.

Ipak, studija je pokazala da naglašeni logotipi luksuznih brendova ponekad mogu i poboljšati konkurentnost i privlačnost onog tko ih nosi, dok manji i neuočljivi logotipi ostavljaju dojam - pouzdanosti.

To je pokazao eksperiment sa studentima na Michigan Sveučilištu kojima su istraživači pokazali dvije različite muške polo majice, jednu sa skromnim malim logotipom i drugu s jako velikim logom brenda.

Studenti su trebali detaljno opisati što misle kakva osoba nosi koju majicu, a većina ih je rekla da se oni s većim logom 'previše trude', a zapravo imaju malo potencijala. Uz to, ocijenili su ih kao muškarce koje više zanimaju usputne seksualne avanture nego dugoročne veze - ali i kao muškarce koji će vjerojatnije svoje partnerice varati nego oni s neupečatljivim logotipovima.

Istraživači su htjeli vidjeti i jesu li takvi muškarci uspješniji u privlačenju partnerica, a pokazalo se upravo suprotno - da istaknuti logo luksuznog brenda na odjeći žene više odbija, nego što ih privlači. 

Jednostavan trik za skidanje mrlja s daske za rezanje!

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MO
montello
15:12 01.05.2021.

Da zele se pokazat sa su netko i nesto