Borovo predstavio je novu dizajnersku kolekciju i brend Borovo cipela pod nazivom My Ballerinas.
Popularne balerinke izrađene od najkvalitetnijih materijala bit će dostupne u 16 modela, različitih boja, a cijeli je koncept u potpunosti hrvatski proizvod.
„Počevši od ideje, preko proizvodnje, do kreativne kampanje, cijela kolekcija je rezultat hrvatske kvalitete, dizajna i domaćih snaga Borova. Zbog toga ova modna linija s pravom nosi titulu „dijamanta“ naše tvornice pod sloganom „My Ballerinas - my everyday diamond“, izjavila je Jasmina Matiša, direktorica marketinga i istraživanja tržišta Borova.
Za dizajn i vizualni identitet My Ballerinas zaslužne su dizajnerice Hana Ciliga i Andrea Roškar.
„Balerinke su oduvijek imale posebno mjesto u ženskom ormaru, često nepravedno zapostavljene, ali u skladu s razvojem modnih trendova koji unose ležernost i eleganciju u svakodnevno odijevanje, balerinke su postale obuća nosiva u svakoj prilici. My Ballerinas je brend za svaki dan, za stariju i mlađu ženu, cijenom pristupačan da si možete priuštiti i dva para. Dizajnirali smo cipele koje ženama jamče elegantan korak i udobnost. Želimo da se žene u My Ballerinas cipelama osjećaju posebno svaki dan“, izjavila je dizajnerica Hana Ciliga.
Svi se modeli balerinki mogu kupiti u Borovo prodavaonicama, a uskoro će biti dostupne i na Borovo web shopu.
Najnovija kolekcija cipela samo je početak nove razvojne strategije vukovarske tvornice čiji je plan revitalizirati proizvodnju, razvijati brandove vrhunske kvalitete te razvitak ne samo Borova nego i grada Vukovara.