Iako mnogi pretpostavljaju da logo McDonald'sa predstavlja samo veliko slovo "M", još je 2001. godine pisac Eric Schlosser u svojoj knjizi Fast Food Nation: The Dark Side of the All-American Meal iznio svoju drugačiju teoriju o popularnim zlatnim lukovima, a nedavno se o njoj počelo raspravljati i na forumima i društvenim mrežama.
Prema Schlosseru, šefovi McDonald'sa razmišljali su o promjeni svog loga 1960-ih pa je tvrtka angažirala konzultanta za dizajn i psihologa Louisa Cheskina da im pomogne u rebrendiranju, a on im je savjetovao da zadrže zlatne lukove. Objasnio je tada da McDonald'sovo slovo 'M' izgleda kao par grudi koje subliminalno privlače kupce u lanac brze hrane, a njegova je psihologija bila u skladu s Freudovim uvjerenjem da su svi i uvijek seksualno motivirani.
Dizajner je tako uvjerio šefove McDonald'sa da ne mijenjaju popularni logo, tvrdeći kako 'seks najbolje prodaje'; a u ovom slučaju znak kupcima nudi 'majčinski element' koji ih podsvjesno tješi i navodi na kupnju. A iako je tada popularni lanac brze hrane odlučio poslušati i ništa ne mijenjati, nedavno je najavio neke nove promjene u svojim osnovnim proizvodima poput Big Maca i duplog cheeseburgera.
Gigant brze hrane planira tako izbaciti mekanija zlatno-smeđa peciva, gnjecaviji sir i "sočniji, karamelizirani" okus jer će se luk stavljati na pljeskavice dok su još na roštilju. Big Mac također, kažu iz tvrtke, postaje slasniji jer će se raditi sa više omiljenog preljeva, a lanac je svoje dodatke već predstavio na nekim američkim tržištima, uključujući Los Angeles, Seattle, Denver, San Francisco, Las Vegas, Salt Lake City, Tucson, Sacramento i Portland, Oregon.
Inače, promjene dolaze nakon što je tvrtka prošlog mjeseca otpustila stotine zaposlenika, a mnogima smanjila plaće i beneficije, te najavila da ubrzo u sklopu restrukturiranja zatvara i svoje terenske urede,piše NY Post.
Pokazala kako izgleda hrana iz McDonald'sa nakon - 17 godina!