7. međunarodni turistički sajam

Na sajmu Place2Go predstavit će se i nove egzotične destinacije

Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Place2go sajam 2014
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Place2go sajam 2014
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Place2go sajam 2014
Foto: Davor Puklavec/PIXSELL
Place2go sajam 2014
05.03.2018.
u 15:16
Publici će se predstaviti i već 'stari' izlagači, poput Indonezije, Indije, Kanade, Italije, Mađarske, Češke, Tunisa, Turske i drugi iz ukupno 21 zemlje, dok će iz Hrvatske ove godine biti nešto malo više od 80 izlagača, a Domanovac kaže da bi voljela da ih je više.
Pogledaj originalni članak

Sedmi međunarodni turistički sajam Place2Go od 16. do 18. ožujka u zagrebačku Arenu dovodi oko 180 izlagača iz Hrvatske i svijeta, među kojima i egzotične destinacije - Sejšele, Tanzaniju i Obalu Bjelokosti, koje se prvi put predstavljaju hrvatskoj publici, najavili su organizatori na konferenciji za medije.

Organizatori sajma Place2Go su Damjana Domanovac i njezin tim, koji izdaju i istoimeni magazin Place2Go. Sve je krenulo prije sedam godina kao privatna inicijativa, koja je, kako je kazala direktorica sajma Domanovac, naišla na razumijevanje i podršku Grada Zagreba, zagrebačke turističke zajednice te brojnih partnera, među kojima je jedan od većih predstavništvo Turkish Airlinesa u Hrvatskoj.

"Prošlogodišnji sajam posjetilo je u zagrebačkoj Areni oko 15 tisuća ljudi te se nadamo da će ih sličan broj doći i ove godine, kada imamo najjači sajam do sada. Osim novih destinacija koje će se prvi put predstaviti Hrvatskoj, novost je i što je prvi dan sajma, petak, 16. ožujka rezerviran za B2B ili poslovne razgovore i susrete, dok su ostali dani otvoreni za široku publiku", istaknula je Domanovac, dodajući da i ove godine za publiku planiraju razne atraktivne sadržaje, radionice, panele, gostovanja putopisaca i blogera te drugo.

Publici će se predstaviti i već 'stari' izlagači, poput Indonezije, Indije, Kanade, Italije, Mađarske, Češke, Tunisa, Turske i drugi iz ukupno 21 zemlje, dok će iz Hrvatske ove godine biti nešto malo više od 80 izlagača, a Domanovac kaže da bi voljela da ih je više. 

"Velika nam je želja da na sajmu predstavimo još više hrvatskih destinacija, jer u zemlji ima još puno neistraženih i za mnoge nepoznatih ljepota. To je i jedan od razloga zašto je ulaz na sajam besplatan, kao i to što želimo da što više ljudi dođe i pogleda što se nudi za putovanja po Hrvatskoj i svijetu, a financijsku konstrukciju zatvorimo s najmom štandova i od sponzora", poručila je Domanovac.

Podršku sajmu dale su i zamjenica zagrebačkog gradonačelnika Jelena Pavičić Vukičević te direktorica zagrebačke Turističke zajednice Martina Bienenfeld, koje su istaknule važnost toga sajma za turističku posjećenost Zagreba, ali i stoga što pokazuje što su turistički profesionalci sposobni organizirati.

Zadovoljstvo dugogodišnjom suradnjom izrazio je i direktor Turkish Airlinesa za Hrvatsku Uğur Cantimur, naglasivši da je sajam Place2Go idealna platforma za predstavljanje njihove mreže letova i usluga. 

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.