Reklamirala sam proizvod prije više od mjesec dana, ali bez ikakva odgovora. Kad sam ih nazvala da pitam što je bilo, osoba koja se javila na telefon pojma nije imala o mojoj reklamaciji i rekla mi je da odjevni predmet o kojem govorim oni više ne prodaju. Znači li reklamacija kupca išta prodavatelju i imaju li oni neke obveze prema nama kupcima i našim reklamacijama?!
Odgovor: Reklamaciju podnosite na mjestu kupnje, usmeno ili pisanim putem. Ako ste pokušali usmenom reklamacijom i ona nije uvažena, svakako se obratite pisanim putem, a pisani prigovor šaljite preporučenim pismom s povratnicom ili ga predajte trgovcu osobno i zahtijevajte da ovjeri vaš primjerak, preciziraju u zadarskom Potrošaču.
Rok u kojem trebate dobiti odgovor je 15 dana. Ako je odgovor ponovno negativan ili ga ne dobijete nakon isteka 15 dana, obratite se potrošačkoj udruzi ili najbližoj ispostavi Državnog inspektorata. Reklamacije su dosta dobro pokrivene zakonskom regulativom i dobri su izgledi da kupac koji ima reklamaciju ostvari svoja prava.
Nemamo pravo na bolji život cca 15 godina ---koja je nadležna inspekcija?