katalog TV

Nađite daljinski! Leci su prošlost, sniženja ćemo pratiti na TV-u

Foto: Jurica Galoić/Pixsell
Nađite daljinski! Leci su prošlost, sniženja ćemo pratiti na TV-u
VL
Autor
Antonela Vukorepa/VLM
19.02.2014.
u 10:13
Od drogerija do tehnike i mješovite robe, sve će cijene biti na TV ekranu
Pogledaj originalni članak

Sandučići natrpani promotivnim materijalom i lecima, koji se često samo proslijede u prvi koš, uskoro bi mogli postati rijetkost.

Dio ljudi će, naravno, i dalje najbolje akcije tražiti listajući papirnati promotivni materijal, no dobar dio njih mogao bi se okrenuti prelistavanju daljinskim upravljačem. Nedavno je, naime, na 13. kanalu našeg najvećeg televizijskog “provajdera” krenuo Katalog TV, televizijski program koji će nuditi informacije o cijenama u više od 40 trgovina u Hrvatskoj.

Foto: Thinkstock

Radi se o start-upu dvojice prijatelja, Kristijana Lemca (36) i Vjeke Kaleba (37) koji su, nakon 15-ak godina marketinške karijere, zajedno krenuli u projekt koji bi potencijalno mogao postati hit i izvan granica Hrvatske.

Statistike pokazuju da više od 70 posto ljudi prati informacije o popustima u trgovinama

– Naš se projekt temelji na uglednim istraživanjima i brojnim statistikama. One pokazuju da više od 70 posto ljudi prati informacije o popustima u trgovinama i zato smo krenuli u realizaciju Katalog TV-a. To je suvremeniji, ugodniji i ekološki prihvatljiviji način distribucije informacija o ponudi i cijenama – objašnjava Lemac.

Koncept Katalog TV-a sljedeći je: na televizijskom ekranu gledatelj pomoću izbornika bira vrstu trgovine koja ga zanima, između onih mješovitom robom, sportskom opremom, tehnikom, kozmetikom...

Potom u abecednom izborniku izabire željenu trgovinu i prelistava njezin katalog prilagođen televizijskom formatu, bez ikakvih sugestija. Trgovine će oglašavanje plaćati prema broju ulazaka u njihov katalog.

O tom projektu se, i prije nego što je službeno počeo, pročulo i u Europi, jer mnogi su vodeći trgovački lanci u Hrvatskoj u stranom vlasništvu. Tako se o Katalog TV-u već raspituju Danci, Slovenci, Nijemci, Talijani, Austrijanci...– To je naš početni projekt, a vjerujemo da će se u našem programu uskoro oglašavati i oni iz drugih branši poput tekstilne industrije i telekomunikacija – kažu autori.

>>Centar grada za 22 dana potpuno oslobođen reklama. Što kažete?

>>Uz janjca ili gležnjače popust za mobitel s Flappy Birdom!

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.