Iako američki brend J. Crew ove jeseni nije angažirao slavne manekenke, pravi modni znalci prepoznat će lica koja se smiješe s njihovih plakata čiji bi moto mogao biti "svaka svoju torbu ima". Riječ je o stvarnim ženama, a većina njih itekako se razumije u modu, ali su pritom slučajno i jako zgodne.
Tako su se u ulozi modela našle modna urednica u časopisu Wonderland Julia Sarr-Jamois, modna urednica Tanka, Virginie Mouzat iz lista Le Figaro, 63-godišnja stilistica Linda Rodin, vizažistica Alice Lane i Angela Goding.
− Odabrali smo jako uspješne žene koje utječu na naše klijente, ali i kulturu općenito. One znaju cijeniti kvalitetu i detalje te želimo da se naši kupci identificiraju s njima. No ističem, ovdje nije riječ o slavnim osobama − rekao je direktor marketinga J. Crewa Diego Scotti.
Svaki vizual nosi poruku namijenjenu kupcima, primjerice: "Obožavate talijanske cipele i špageti-vesterne", a poruka završava: "Znamo da ste negdje vani", čime J. Crew želi kupcima poručiti da se dobrim proizvodima brinu za svoje klijente.
Najznačajnije žene modne industrije u kampanji za J. Crew
FOTO Prije i poslije katastrofe: Od požara u luksuznom kvartu u L.A.-u nije ostalo baš ništa
Dosad je poginulo najmanje pet osoba, a razmjeri štete bit će poznati na kraju ove katastrofe
Inteligentni i pronicljivi: Ovo su najpametniji horoskopski znakovi!
Ponekad je lako brzo prepoznati pametne osobe u prostoriji. Uvijek imaju duhovitu primjedbu i rado dijele svoje golemo znanje s drugima
Brojne hollywoodske zvijezde ostale su bez milijuna dolara i domova zbog požara: Vatra je progutala njihove uspomene
Ovo su poznate osobe koje su već morale napustiti svoje domove ili se pripremaju za moguću evakuaciju kako bi zaštitile svoje obitelji i vlastite živote.
Zašto stalno prilagođavamo svoje ponašanje drugima i kako to šteti nama?
Evo kako da od države uzmete bonus od 99,54 eura koji se isplaćuje svake godine