Promo

Nakon dvije maloprodajne trgovine u Zagrebu, Lonci&Poklopci otvorili svoja vrata i u Splitu

Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
Foto: PR FOTO
Lonci&Poklopci
VL
Autor
PR Članak
15.04.2016.
u 12:14
Pogledaj originalni članak

U City Centru One u Splitu, Lonci&Poklopci danas su otvorili svoju novu poslovnicu.

Planira se i daljnje širenje! Krajem godine otvaramo trgovinu u Ljubljani, a za iduću godinu planira se otvaranje trgovina u Sarajevu i Beogradu.

Zbog iznimnih poslovnih rezultat u maloprodaji, planiramo davati franšizu Lonci&Poklopci. U Hrvatskoj smo se odlučili za Zadar i Rijeku gdje trenutno tražimo franšizere.

Uspjeh franšize Lonci&Poklopci temelji se isključivo na kvalitetnim proizvodima i prihvatljivim maloprodajnim cijenama.

Jedan od naših najpoznatijih brandova posuđa, Korkmaz, je po kvaliteti i dizajnu jednak najrazvikanijim brandovima na našem tržištu, a cjenovno je 30-50% povoljniji.

Naša prednost i ono po čemu smo različiti od ostalih je što pod brandom Lonci&Poklopci nudimo sve potrebno za kvalitetnu pripremu hrane, a ono na čemu inzistiramo je i to da robu koju imamo u ponudi ne nudi nitko drugi u Hrvatskoj, kako bi osigurali da naše cijene budu najpovoljnije.

Školovanje naših trgovaca nam je od prioritetnog značaja u poslovanju. Osobito nam je bitna njihova prepoznatljivost tako da svaki od trgovaca ima oznaku s imenom te pregaču Lonci&Poklopci.

Naši maloprodajni prostori uređeni su po najvišim standardima, a ljubaznost naših trgovaca prati sve gore navedene epitete.

Kada na jednom mjestu spojite vrhunske, svjetski poznate brandove, kao što su de Buyer, Lava, Korkmaz, Solingen, Kai Shun noževi, Global noževi, Ken Hom, AdHoc, Gefu, Lekue, Nuova R2S, pa na to dodate vlastitu proizvodnju artikala od maslinovog drva za kojima luduju turisti i ugostitelji i svi ljudi istančanog ukusa, budite sigurni da ste na pravom mjestu gdje ćete se sa zadovoljstvom vraćati.

Osnovni preduvjet za uspjeh je stalno posjećivanje svih vodećih europskih i svjetskih sajmova te stalna potraga za novim artiklima po kojima ćemo biti posebni,

Ako ste posebni, a ispunili ste sve gore navedeno, morali bi biti i uspješni!

Pogledajte na vecernji.hr