Modni svijet obožava mačke i pse u kampanjama, no francuska modna kuća Herve Leger očito je zaljubljena u konje – ili je samo kopirala Hermes, koji vrlo često u kampanjama "angažira" konje za dozu teatralnosti.
Budući da proljetna kolekcija modne kuće Herve Leger odiše jahačkim motivima s rokerskim prizvukom, tko bi bolje dočarao cijelu kampanju nego prekrasan bijeli konj. Društvo su mu pravile atraktivne manekenke Ieva Laguna i Fatima Siad (somalska ljepotica koja je postala popularna nakon sudjelovanja u realityju "America's Next Top Model") koja je zabljesnula u neizostavnoj "bandage" haljini na pomaknut način, a fotografije potpisuje Camilla Akrans.
Ne očajavajte ako nema princa na bijelom konju, stiže nam princeza!
Izdvajamo 15 hidratantnih krema za zrelu kožu koje smanjuju bore, tamne mrlje i oštećenja
VIDEO Selak Raspudić objašnjavala zašto želi postati predsjednica, a onda se pojavio ovaj muškarac i postao viralni hit
Iako je njezin govor privukao pažnju, razlog za brzu popularnost videa koji je nastao tijekom konferencije za novinare nije bila njezina izjava, već scena koja se odvijala u pozadini.
Obavljena analiza najpopularnije čokolade na svijetu, rezultati su šokantni!
Čokolada iz Ujedinjenih Arapskih Emirata je, kako proizlazi iz analize, do te mjere onečišćena tijekom proizvodnog procesa da je neprikladna za ljudsku prehranu.
Gradnja, održivi projekti i javno odlučivanje pokretači su gospodarstva: kakva je budućnost u Hrvatskoj?
Program “Pokreni nešto svoje” dao je vjetar u leđa tvrtkama Studio Modulit, Open Mosaic i Zelena Burza, a ovo su njihove uspješne poslovne priče.
Parfem ili toaletna voda? Istražili smo što ima intenzivniji miris i traje dulje!