Legendarna modna kuća Chanel nakratko se odlučila vratiti u prošlost. I to novom kampanjom za proljetno-ljetnu kolekciju, čija je glavna zvijezda, uz prekrasne retromodele sunčanih i dioptrijskih naočala, prelijepa Linda Evangelista, "zlatni" supermodel devedesetih, manekenka koja ni sa 46 godina nije predala palicu mlađim kolegicama.
Kampanja, koju potpisuje modni kralj Karl Lagerfeld, prilično je minimalistička, no neodoljivo podsjeća na modne reklame s kraja osamdesetih i početka devedesetih. A tko bi se u takvoj vintage atmosferi bolje snašao od Linde. Kolekcija naočala koje graciozna Linda profinjeno nosi izrazito je bezvremenska i chic, a takva vječna klasika definitivno zaslužuje vintage reklamu na moderan način.
Ne, ovo nije Lindina fotka iz \'90-ih, to je nova reklama za Chanel
Zbog ovog je pisma srbijanska veleposlanica napustila domjenak SNV-a: 'Ja to jednostavno ne podržavam'
Tradicionani domjenak Srpskog narodnog vijeća za prvoslavni Badnjak prvo je političko okupljanje u novoj godini
Žene su 'niža vrsta', židovi i kršćani su 'krivovjernici', dužnost je 'braniti Alaha'
Od kada su, prije samo mjesec dana, džihadisti u Siriji došli na vlast svrgavanjem diktatora Al-Assada, bičevanja i pogubljenja vraćena su na javna mjesta
Nekada je bila najbolja na svijetu i ponos Jugoslavije. Danas radi u psihijatrijskoj ustanovi
Niz sjajnih rezultata okrunila je 1989. godine kada je uz broncu u veleslalomu postala svjetska prvakinja u slalomu. Stručnjaci su je prozvali najvećim talentom svih vremena, a u prvih pet sezona osvojila je šest medalja. U Svjetskom kupu upisala je sedam pobjeda uz 22 plasmana na postolje.
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.