Pitajte Večernjak!

Neispravan namještaj kupljen na sniženju može se zamijeniti

Foto: Photos.com
Neispravan namještaj kupljen na sniženju može se zamijeniti
11.06.2011.
u 15:25
Prošli tjedan na sniženju sam kupila jedan ležaj. Nismo mogli sastaviti ležaj jer su rupe na njemu premalene
Pogledaj originalni članak

Pitanje:

Prošli tjedan na sniženju sam kupila jedan ležaj. U subotu su mi ga dostavili iz trgovine u stan u Malešnicu. Nismo mogli sastaviti ležaj jer su rupe na njemu premalene, loše je napravljeno. Gospođa u trgovini rekla mi je da proširimo te rupe. Zanima me imam li pravo na zamjenu ležaja, pita čitateljica iz Zagreba. 

Odgovor:

Apsolutno imate pravo na zamjenu. Ako ne možete sklopiti namještaj prema nacrtima koji dolaze s njime u paketu, a trgovkinja kaže da proširite rupe na ležaju, to se već naziva zavaravanjem kupca. To znači da ni ne možete dobiti proizvod koji ste kupili i platili. Osobito ako u nacrtima prema kojima se sastavlja ležaj nigdje ne piše da rupe treba proširiti. Odmah tražite zamjenu proizvoda i pri tome tražite da su upute koje dolaze uz to uporabljive. Inače, zamijeniti se može bilo koji proizvod koji ste kupili na sniženju ili rasprodaji, odgovara Ilija Rkman iz društva Potrošač. Prema Zakonu o zaštiti potrošača, ako trgovac prodaje proizvod koji ima grešku, takav proizvod mora fizički odvojiti od ostalih i jasno, vidljivo i čitljivo obilježiti na proizvodu da je riječ o prodaji proizvoda s greškom te upoznati potrošača s time u čemu se sastoji greška na proizvodu.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.