Urbani streetwear brand CHYPKA, koji je svojim prvim predstavljanjem izazvao veliku pažnju medija i modnih zaljubljenika, u sklopu showroom concept Fashion Week Zagreb/Cro a Portera i C3 Projekt Koncepta prikazao je svoju drugu kolekciju.
Spajanjem jednostavnih i funkcionalnih komada odjeće za svaki dan te tradicionalnih ručno rađenih motiva domaće čipke, Nikola Zorotović i Tadija Glasnović, dvojac iza branda CHYPKA, stvorio je jedinstven i autentičan modni proizvod.
Nepretenciozan, jednostavan, a istovremeno moćan i upečatljiv, potpis ovog branda, iako u sebi nosi elemente hrvatske kulture, lako prelazi i granicu te je u kratkom roku zabilježio i sjajan poslovni uspjeh.
Svojom novom kolekcijom, nastavlja dosljednost u potpisu koji odiše nenametljivom jednostavnošću u par osnovnih modela, no svaki komad za sebe kao da ima kultne osobine koje rado odijevaju brojne poznate osobe, sportaši i pobornici urbanog street styla.
>>Milenijci ne mare za visoku modu, preferiraju diskontne lance i masovne robne marke