Trik ili pogreška?

Nepostojeća akcija u letku je obmana za kupce

Nepostojeća akcija u letku je obmana za kupce
07.04.2011.
u 15:47
Trgovca kaznite neodazivanjem na akcije ili ga prijavite inspektoratu, kaže T. Lončar
Pogledaj originalni članak

Lijepa slika proizvoda, još ljepša akcijska cijena strši iznad njega u promotivnom letku, a vi baš krenuli u tjedni šoping. Prava bi šteta bila propustiti kupiti povoljno proizvod, a i pomislite kako se barem jednom pokazalo isplativim dobivati sve te promotivne letke trgovačkih lanaca u sandučić. Da nije sve tako lijepo, šareno i jednostavno kako stoji u letku, upozorili su nas naši čitatelji. 

– U katalogu jednog lanca vidio sam sniženje jednog proizvoda, otišao sam ga kupiti, ali na blagajni su mi rekli sasvim drugu cijenu. Više nije bilo sniženja. Objasnili su mi da je došlo do pogreške u katalogu i da proizvod nije snižen – razočarano nam se požalio Zagrepčanin. 

I nije usamljen slučaj. Promotivni leci krcati su pogreškama (za koje ne odgovaraju, piše na nekima sitnim slovima), pogrešnim cijenama i akcijama na kojima nije osigurana dovoljna količina roba. 

– Molio bih da malo istražite “akcije” po dućanima koje se reklamiraju lecima kojima smo svakodnevno zatrpani. Dogodilo se u jednom lancu da dođemo i robe više nije bilo, sve je prodano malo poslije 9 sati ujutro. Idemo u drugu trgovinu istog lanca i, naravno, tamo ista stvar, nema ničega. A politika im je, e kad su već došli u dućan i nisu našli artikl na akciji, svejedno će nešto kupiti i mi ćemo zaraditi. Jadno i bezobrazno! – uzrujan je bio drugi čitatelj. 

Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača smatra kako je ovdje riječ o nepoštenim marketinškim akcijama. 

– Trgovac je u letak dužan staviti ono što želi prodati po cijeni koju potrošač želi platiti, i to bez zavaravanja. Nekorektno je da odmah nestane proizvoda na akciji. Naši potrošači vole prvi doći u trgovinu odmah ujutro i proizvoda mora biti, a druga je stvar kad treći dan isteknu zalihe – zaključuje Lončar.

Kazna

Tomislav Lončar iz Hrvatske udruge za zaštitu potrošača savjetuje kupcima da se ne odazovu na akcije u trgovini u kojoj su već bili nasamareni. To je najbolji način kažnjavanja trgovca, a i kupac određuje gdje će trošiti.

Prijava

Kupac slučaj akcije u kojoj misli da je prevaren može i smije prijaviti Državnom inspektoratu. Nije u redu da trgovina izda i podijeli tisuće letaka, a na akciju stavi, primjerice, samo pet stolova, ističe Tomislav Lončar iz HUZP-a.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 7

NI
Nikahr80
09:19 08.04.2011.

Lidl i Konzum to redovito rade a onda nas uvjeravaju da su svi došli prije 8 h i pokupovali sve artikle. Ja čim vidim da je riječ o muljaži odlazim i ne vraćam se jedino bojkot može natjerati te megalomane na malo korektnosti, ali sjetimo se masovnog bojkota koji je bio dogovoren prije par godina samo ga se nitko nije pridržavao, tako da opet dobivamo što zaslužujemo.

LI
liliZG
10:40 08.04.2011.

Meni se to dogodilo u Pevecu, u katalogu slika od Kartnerovog seta za ljuljanje za 1600 kn, već mi je to trebalo biti sumnjivo, a tamo set neke nepoznate firme iz svakog spoja viri nezaštićeni šaraf, a sve drži ko \"pas ježa\", ....okrenula se i otišla i više nikad nogom kročila u Pevec, a prošlo je 8 godina...............................čista lažna reklama, staviti sliku kvalitetnog proizvoda, da bi ljudi došli pa će valjda kupiti nešto kad su već tu.........

TA
tapiros
09:07 08.04.2011.

Ja sam tako išao u Super Konzum u Vukovarskoj prije par mjeseci jer su imali Rebook čarape po 10kn. Došao sam prije 10h, prvi dan akcije, dučan prazan a čarapa više nije bilo ... eto samo jedan primjer. Isto tako u tom istom dučanu nema niti rižito, niti još nekih jela koje su sada na akciji nakon 13h. Šta bi trebao ručak kupovati u 8h ujutro???