dizajnerski profil

Nina Ricci: Modna kuća koja je sinonim talijanske elegancije

Foto: Arhiva VL
Nina Ricci: Modna kuća koja je sinonim talijanske elegancije
15.12.2012.
u 00:01
Na mjestu kreativnog direktora Nine Ricci izredao se niz dizajnera i činilo se kako ništa ne može vratiti ležernu romantiku u ovu parišku modnu kuću. No, uspjeh se vratio s neočekivanim kandidatom - Peterom Coppingom
Pogledaj originalni članak

Modna kuća Nina Ricci, osnovana 1932., već godinama predstavlja kreacije koje su utjelovljenje romantične i ženstvene estetike. Osnovala ju je u Parizu Maria Nina Ricci, rođena Talijanka, sa sinom Robertom, koji je bio zadužen za financije. Brend je, usprkos Drugom svjetskom ratu, desetljećima bio uspješan i cijenjen, a 1948. osvojio je i svoj dio u beauty analima - tada je Robert predstavio danas kultni L’Air du Temps parfem, koji je još uvijek jedan od najprodavanijih parfema ovog brenda. Brend Nina Ricci bila je toliko popularna da je slavni Andy Warhol odlučio urediti izloge ove modne kuće. U siječnju 1998. Ninu Ricci kupila je Puig grupa u čijem su vlasništvu i brendovi Carolina Herrera, Paco Rabanne te Jean Paul Gaultier. Od smrti Nine Ricci, na mjestu kreativnog direktora izmijenio se niz dizajnera koji su radili u studijima Lanvina, Rochasa i Balmaina, no niti jedan od njih nije ispunio zahtjevne modne kritičare. Najuspješniji je bio Olivier Theyskens koji je savršeno interpretirao lepršave i romantične haljine od šifona i ukrasnih kamenčića, dajući im istovremeno pariški punk štih. No, prije tri godine i on je napustio ovu modnu kući, a njegovo mjesto preuzeo je bivši dizajner Louisa Vuittona, Peter Copping. Iako modni svijet nije bio oduševljen izborom, zvijezde poput Reese Witherspoon, Ellen Pompeo i Lauren Santo Domingo oduševljene su estetikom ovog britanskog dizajnera.     

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.