the row

Njihove su torbe skuplje od automobila. Zašto?

Foto: Rex/Guliver
Olsen (1)
Foto: The Row
Olsen (1)
Foto: The Row
Olsen (1)
Foto: The Row
Olsen (1)
Foto: The Row
Olsen (1)
Foto: Rex/Guliver
Olsen (1)
21.11.2011.
u 14:58
Iako se glumačkim karijerama ne mogu pohvaliti, poznate blizanke Olsen dobro su unovčile svoj status modnih ikona. Njihov brend The Row ove je sezone doživio pravi procvat
Pogledaj originalni članak

Klasično moderan s bohemskim štihom, The Row je trenutačno brend koji će većina slavnih opisati kao “nevjerojatno kul”. Bez obzira pratite li ga od prve revije 2007., ili su vam tek sad pažnju privukle kreacije poznatih blizanki Olsen, ono što Row čini nevjerojatnim je mogućnost preobrazbe - svaki njihov dizajn može se prilagoditi apsolutno svakom imidžu i stilu. Stilski minimalizam oduševio je kritiku, a čini se kako su, usprkos iznimno visokim cijenama (dio asortimana čini ruksak koji se prodavao po cijeni od 35.000 dolara te nakit za gležanj čija cijena kreće od 4000 dolara), Mary Kate i Ashley uspjele pronaći nišu za svoj jednostavan, ali krojački savršen dizajn.

The Row je dobio ime po londonskoj ulici Savile Row, poznatoj po trgovinama s muškim odijelima - upravo inspirirane besprijekornim krojevima u izlozima, mlade blizanke odlučile su pokrenuti još jedan brend. “Tradicionalni krojevi, jasne linije i geometrijski savršeni rezovi detalji su na koje možete računati pri kupnji The Rowa”, otkriva moćni dizajnerski duo, Mary Kate i Ashley Olsen, koje su od zvijezda dječjih filmova postale prave modne uzdanice. Trenutačno vode tri modne linije - luksuzni The Row, Elizabeth and James i Textile Elizabeth and James.

“The Row je započeo kao hobi, htjele smo samo napraviti običnu majicu koja je dobro krojena i može se nositi sa svim. Shvatile smo da ne postoji dizajner koji radi osnove odjeće - savršeno krojene majice, jakne, hlače trebale bi biti temelj svake garderobe na kojem se dalje gradi. Nama su tkanine i krojevi najbitniji te smo krenule od toga”, prisjećaju se sestre o početcima svog brenda.

Danas se The Row nalazi u garderobama Charlize Theron, Rosie Huntington Whiteley, Jessice Biel i Kate Hudson, a cure se posebno ponose činjenicom da njihov brend nije trendovski, već cilja na odjeću koju žene žele nositi svaki dan. “Volimo Gaultiera, Chanel, Balenciagu, ali sretne smo i što je jednostavna odjeća poput naše postala prepoznatljiva”, otkriva Ashley Olsen.

Iako blizanke, Mary Kate i Ashley u odijevanju su dosta različite - Mary Kate je sklona eksperimentiranju s oblicima i volumenom te sama priznaje da kad otkrije siluetu koja joj se sviđa od nje ne odustaje, dok je Ashley sklonija klasičnijem stilu. Mada će se modni svijet složiti kako ove glumice i dizajnerice nose titulu modnih ikona, zanimljivo je kako ni jedna ni druga do sad nisu krasile naslovnicu Voguea. Ipak, upravo su one osvanule na naslovnici Vogueova posebnog izdanja o najbolje odjevenim ženama. Pred mladim i bogatim poznavateljicama modnog svijeta s dobrim njuhom za biznis, ali i njihovim Rowom, sigurno su još brojne uspješne kolekcije.    

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.