Furla, RayBan, Hugo Boss, Burberry, Swarovski, Prada, Guess, Dolce & Gabbana i mnogi drugi svjetski dizajnerski brendovi čija se odjeća, modni dodaci i nakit mogu naći i po dvadeset posto nižim cijenama u odnosu na lokalno tržište sada su objedinjeni na jednome mjestu, u trgovini The Fashion Place u zagrebačkoj Zračnoj luci “Franjo Tuđman”.
Konceptualna trgovina, naime, posebna je po tome što jedina u Hrvatskoj, na čak 27 četvornih metara, prodaje i asortiman poznatog francuskog brenda Longchamp, ali i po tome što u sklopu trgovine, koja se nalazi u dutty free zoni, postoji odjel i s hrvatskim brendovima. Za početak ondje su Lei Lou, Hippy Garden i Croata, a ponuda će se i širiti.
No već sad ta je trgovina prava meka za sve ljubitelje mode, a svi ljubitelji kupnje u zračnoj luci više neće u posljednji tren dolaziti na ukrcavanje u avion. Zbog bogate ponude koju The Fashion Place nudi uživat će svi putnici koji kroče u nju, a pogotovo zbog cijena.
– Naime, cijene proizvoda domaćih dizajnera u skladu su s onima na lokalnom tržištu, a svi internacionalni brendovi u prosjeku su deset posto jeftiniji u odnosu na cijene u ostalim europskim zračnim lukama, što znači da se i sa te strane posjet Zagrebu i Hrvatskoj isplati i što će, jasno, posjetitelje itekako razveseliti – objašnjava Željka Fičko, direktorica tvrtke SDA Croatia koja je i otvorila tu trgovinu.
Tako, naime, kupci za Longchampovu torbu trebaju izdvojiti oko dvjesto eura, za polo majicu Hugo Boss sedamdesetak, a za RayBan sunčane naočale stotinjak eura. Politika da je kupac uvijek na prvome mjestu u toj je trgovini itekako vidljiva, posebice kada je riječ o domaćim kupcima.
– U našem dućanu moguće je iskoristiti uslugu Shop & Collect. Naime, svi domaći putnici imaju priliku iskoristiti niže cijene iz ponude The Fashion Place, a kupljenu robu mogu preuzeti na povratku kući. Ako, pak, dolaze kasnim letom, kupljena roba im može biti poslana na kućnu adresu – govori Fičko te ističe kako su mnogi kupci, posebice oni koji često putuju, prepoznali dobrobiti usluge pa je maksimalno i koriste. No, što ih najviše zanima, bilo je pitanje koje se samo nametnulo.
Kada je riječ o preferencijama domaćih kupaca, u prva dva mjeseca, koliko je The Fashion Place otvoren, pokazalo se da najviše kupuju Furlu, RayBan i Longchamp, za koji su, čini se, mnogi jedva dočekali da dođe u Hrvatsku. Dizajnerske torbe s francuskim potpisom popularne su i među Korejcima i Rusima te su najčešće meta kupaca koji napuštaju Zagreb.
U posebnom dijelu trgovine s atraktivnim animacijama predstavljeni su najnoviji trendovi sezone, a najavljuju se i novosti tijekom cijele godine pa će se u trgovini s vremenom izmjenjivati i dodatni asortiman brendova kao što su Superdry, Jott, Not Shy i Calvin Klein.
Kada je, pak, riječ o domaćim modnim brendovima, koji posljednjih dana postižu sve veći proboj na svjetskoj sceni (sjetimo se samo nedavne kreacije Jurja Zigmana koju je na dodjeli MTV-ovih nagrada u Los Angelesu nosila američka reperica Nicki Minaj), polako, ali sigurno probijaju se na listi najboljih “šoping-ulova” internacionalnih kupaca. Velikim slovima koja su pojačana crvenim neonkama ispisano je na zidu u jednom dijelu trgovine Croatian Designers.
Time je obilježeno dvadeset kvadrata dućana na čijem se stropu još dodatno nalaze stilizirani najprepoznatljiviji hrvatski simboli – kvadratići, što na prvu privlači brojne putnike, pa ispada da je srebrni uspjeh hrvatske nogometne reprezentacije pomogao i hrvatskoj modi.
Uređenje trgovine pomno je osmišljeno kako bi se i time pokazalo da je riječ o odijeljenom kutku dućana u kojem se nalaze stvari posebnije i od Hugo Bossa i Calvin Kleina i drugih... Ondje uz bok s luksuznim svjetskim dizajnerima stoje i hrvatski, a ono što ih čini posebnijima od drugih je priča koja se krije iz svakoga komada odjeće ili modnoga dodatka.
– Stranci koji putuju vole upoznavati druge kulture, vole priče i žele kupovati stvari po kojima će se razlikovati od drugih tamo gdje se vrate, odjeću u kojoj će biti primijećeni. Jednostavno, te stvari moraju biti posebne. Upravo stoga djelatnici dućana svakome tko se zaljubi u vizualni identitet naših brendova ispričaju priču o dizajnerima, čime se proizvodima daje dodatna privlačnost – govori Fičko i otkriva tajnu trgovine pred kojom je budućnost.
Ove `bakice` s milanskih ulica morate vidjeti