one obssesion

Oakley okupio sportske zvijezde u novoj kampanji

Foto: PR FOTO
Oakley
Foto: PR FOTO
Oakley
Foto: PR FOTO
Oakley
Foto: PR FOTO
Oakley
Foto: PR FOTO
Oakley
15.06.2015.
u 14:35
Oni su otkrili što je njihova strast, opsesija, odnosno unutarnji pokretač koji ih vodi prema pobjedi i ostvarivanju najboljih rezultata.
Pogledaj originalni članak

Viralna kampanja ''One Obsession''  vodećeg brenda sportskih i lifestyle naočala Oakley, okupila je na jednom mjestu velike sportske zvijezde poput biciklista Marca Cavendisha, bejzbolaša Matta Kempa, Moto GP prvaka Marca Marqueza i surfera Gabriela Medine.

Oni su otkrili što je njihova strast, opsesija, odnosno unutarnji pokretač koji ih vodi prema pobjedi i ostvarivanju najboljih rezultata.

Oakley predstavlja nove članovi obitelji Oakley - Tinkoff-Saxo i Giant-Aplecin biciklistički timovi te biciklist Thibaut Pinot, jedan od najperspektivnijih talenata francuskog biciklizma. Član Tinkoff Saxo tima je i poznati hrvatski biciklist Robert Kišerlovski koji se pridružio vrhunskim kolegama kao što su Alberto Contador, Michael Rogers i Daniele Bennati. Giant- Alpecin profesionalni je njemački biciklistički tim s 27 natjecatelja iz devet različitih zemalja, među kojima su i povratničke zvijezde Marcel Kittel i John Degenkolb iz Njemačke.

>>Stare naočale kao nove: Novi look za 60-ak kuna

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

MA
malaplava
16:15 15.06.2015.

Oakley No.1