imaju ono nešto

'IT' djevojke prodaju sve - žene ih kopiraju, muškarci žele

Foto: Pixsell
it žene kolaž
Foto: Pixsell
Olivia Palermo, Alexa Chung, Cara Delevinge, Mirela Forić Srna, Iva Balaban, Aleksandra Dojčinović
Foto: Pixsell
Olivia Palermo, Alexa Chung, Cara Delevinge, Mirela Forić Srna, Iva Balaban, Aleksandra Dojčinović
Foto: Pixsell
Olivia Palermo, Alexa Chung, Cara Delevinge, Mirela Forić Srna, Iva Balaban, Aleksandra Dojčinović
Foto: Pixsell
Olivia Palermo, Alexa Chung, Cara Delevinge, Mirela Forić Srna, Iva Balaban, Aleksandra Dojčinović
Foto: Pixsell
Olivia Palermo, Alexa Chung, Cara Delevinge, Mirela Forić Srna, Iva Balaban, Aleksandra Dojčinović
Foto: Pixsell
Olivia Palermo, Alexa Chung, Cara Delevinge, Mirela Forić Srna, Iva Balaban, Aleksandra Dojčinović
Foto: Pixsell
Olivia Palermo, Alexa Chung, Cara Delevinge, Mirela Forić Srna, Iva Balaban, Aleksandra Dojčinović
25.04.2014.
u 12:55
U svijetu se na “it” djevojkama zarađuju milijuni, u nas je riječ o slavi kratka vijeka
Pogledaj originalni članak

Vjerovali ili ne, kovanica “it girl” postoji već više od stotinu godina, a kada je prvi put upotrijebljena, u kratkoj priči Rudyarda Kiplinga, nije se odnosila na mlade djevojke koje imaju “ono nešto” i poput kojih većina žena na planetu teži biti.

Autor je izvorno sintagmu “it girl” pripisivao sredovječnim udovicama koje nisu bile lijepe ni izazovne, ali su imale “ono nešto”.

Danas se termin “it” koristi kada se želi naglasiti da je netko ili nešto apsolutni vladar trenda, mračni predmet želje ili osoba u čijem društvu svi žele biti viđeni. “It” torbe i “it” djevojke, dakako, danas idu ruku pod ruku.

Foto: Pixsell

Poznata po dizajniranju ženstvenih haljina i relativno pristupačnim cijenama, Alex je dokazala da se može uspjeti ako vjerujete u sebe

Ako nemaš svoj parfem...

Zapravo, nepisano je pravilo da sve što te djevojke, koje su se dokopale statusa “it”, nose u roku dok stisnete “pošalji” na svom računalu ili mobitelu postaje hit. I stoga ne čudi da su, iako iza sebe nemaju neke zavidne karijere, često omiljena zaštitna lica skupih brendova. Jedna od najpoznatijih “it” djevojaka 20. stoljeća, Edie Sedgwick, slavna muza Andyja Warhola, u današnjim parametrima ne bi se kvalificirala u odabrano “it” društvo.

Naime, ona nije dizajnirala vlastite linije odjeće za poznate robne kuće, nije imala parfem sa svojim imenom, nije iskakala kao iz paštete u vlastitom TV showu niti je pisala knjige o tome kako biti “it”. Žene koje danas nose titulu “it”, poput, primjerice, Alexe Chung ili Kim Kardashian, u svom portfelju koketirale su sa svim tim izazovima.

Osim toga, “it” djevojke mamac su za medije.

Paparazzi ih prate u stopu – u teretanu, na kavu, na prvi spoj... Žene su to koje žive život pod povećalom, a svaki njihov korak istog se trena “diže” na društvene mreže. Koliko su popularne, najbolje govori činjenica da selfieji, primjerice Kim Kardashian, u deset minuta skupe nekoliko desetaka tisuća lajkova.

Foto: Pixsell

Iva Balaban česta je gošća na listama najbolje odjevenih Hrvatica, a svoju ljubav prema modi mudro je iskoristila i kao zaštitno lice kampanja i kao suvlasnica modnog portala

No kakva je “it” situacija na hrvatskoj društvenoj sceni? Kod nas, u zemlji u kojoj osim Severine i Jelene Rozge žene nemaju vojsku obožavatelja, teško se nametnuti kao djevojka ili žena koja ima “ono nešto”.

Pritom je važno napomenuti da “it” djevojke u pravilu ne “prodaju” svoj seksepil, već svoj stil i zavidnu lakoću dobrog kombiniranja stvari koje će tek postati hitom.

Domaća modna dizajnerica Aleksandra Dojčinović definitivno odgovara opisu “it” djevojke. Osim što je sama sebi najbolja reklama i što sve što odjene odmah plane u njenu dućanu, sjajan je primjer da se vlastitim radom može doći do uspjeha.

A realno, upravo je uspjeh ono čemu se divimo kod svih tih “it” cura. Dobro, i sjajne modne kombinacije, koje su nažalost većini smrtnica samo inspiracija da slože slično za daleko manje novca.

Druge dvije domaće žene koje zaslužuju nositi “it” titulu su Mirela Forić Srna i Iva Balaban.

Foto: Dalibor Urukalović/PIXSELL

Svojim istančanim modnim stilom uvijek predvodi trendove na domaćoj modnoj sceni, a bira mahom klasične komade lišene vulgarnosti. Prava dama

Većina žena nogometaša misli da je udajom ispunila svoj cilj i ni ne trude se biti više od dekoracije svojih poznatih i popularnih muževa. Ove dvije žene udružile su snage i svoju ljubav prema modi i dizajnu pretvorile u posao.

A “it” zanimanje?

Uspješne, mlade, zgodne... uistinu prave domaće “it” cure. Eh da, sve što one odjenu – obične smrtnice požele. Jedina je razlika u cijeloj priči ta što je naša kupovna moć mnogo manja nego kupovna moć Amerikanki i Britanki, najvećih sljedbenica “it” djevojaka.

Foto: Pixsell

Kada u Google upišete termin “it cura”, prvo će vam iskočiti ime britanske TV voditeljice. Ona je tipičan primjer cure “koja ima ono nešto” i to zna unovčiti

S novim tehnologijama, točnije pojavom društvenih mreža, pojavile su se i internetske “it” cure koje svoju popularnost broje u lajkovima i broju sljedbenika, što se također pokazalo unosnim. Stoga i ne čudi da je danas jedno od “it” zanimanja i u svijetu i u nas biti bloger.

Oni koji se nametnu u internetskom prostranstvu i steknu reprezentativan broj sljedbenika zapravo žive svoj san – zarađuju radeći ono što vole zavaljeni u naslonjaču u svom domu.

>>Velika stražnjica Kim Kardashian pravi je hit! Žene idu na operaciju da imaju takvu

>>Tko ima pravo na naslovnicu ili kako je list (sjajnog) papira izazvao potres

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.