isplati li se?

Otkriveno koliko mjesečno zarade fashion blogerice, a koliko influenceri u Hrvatskoj

Foto: PR FOTO
Diablog konferencija
Foto: PR FOTO
Diablog konferencija
Foto: PR FOTO
Diablog konferencija
15.11.2017.
u 14:36
Ispitanice su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6 posto) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1 posto).
Pogledaj originalni članak

Viđamo ih po raznim eventima i događanjima i neki su se pitali: Tko su one?

Koliko je jaka blogerska scena u Hrvatskoj i koliko zarađaju, primjerice, fashion blogerice, otkriveno je na konferenciji Dialog komunikacije, piše Slobodna Dalmacija

Iako svoj blog i dalje smatraju samo hobijem, neke naše 'fashionistice' i 'blogerice' od njega mjesečno zarade od 3500 do 5500 kuna. Ova 'plaća' im je pak samo jedan od popratnih 'sadržaja'  jer surađuju s raznim 'brendovima', a dobivaju sponzorstva i poklone koje im razne tvrtke šalju kako bi se izreklamirali upravo na njihovom blogu.

Podaci su to iznešeni na Diablog konferenciji nakon temeljitog istraživanja na uzorku od 171 aktivne blogerice. Istraživanje je provela agencija Dialog komunikacije, većinu ispitanika čine žene (90,6 posto) koje žive u središnjoj Hrvatskoj, a imaju između 25 i 35 godina te su visoko obrazovane (42,7) posto.

Ispitanice su navele kako blogove pišu između tri i pet godina (36,6 posto) i kako mjesečno objavljuju dva do tri blog posta (42,1 posto). Najzastupljenije kategorije su ljepota (31 posto), gastro (17 posto), moda (10,5 posto) i putovanja (6,4 posto).

Za kraj istraživanja ispitanice su brendovima poručile kako očekuju više poštovanja prema blogerskoj profesiji, kao i otvaranje prema novim suradnjama i idejama. 

Prema glasovima blogera koji su sudjelovali u drugom istraživanju o stanju hrvatske blogerske scene, a kojeg je provela agencija Dialog komunikacije u listopadu ove godine, najbolja gastro blogerica je Sanja Mijac s bloga Domaćica. 

U kategoriji ljepota nagradu je odnjela Maruša Plenković s bloga Beautyblogette, u kategoriji moda Matea Frajsberger s bloga Click4Chic, a kategoriji putovanja Ella Dvornik, blog I am Ella.

Većina influencera doživljava svoj online kanal kao posao (52,4%) i svi od njega zarađuju, te ih za razliku od blogera prate i muškarci i žene. Objavljuju više postova na svojim online kanalima (više od 15 mjesečno), te ih većina objavljuje sadržaj na hrvatskom i na engleskom jeziku (76,2%). Više od trećine ispitanika (35%) kontinuirano surađuje s 2-3 brenda, a zarađuju više od 7.500 kuna mjesečno (30%).

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.