Andi Islami ima 26 godina, a rodni Zagreb zamijenio je životom u Londonu. Svakog jutra odlazi na posao u ured u New Bond Street. Na jednoj od najluksuznijih adresa svijeta je europska podružnica Ralph Laurena, američkog brenda u čijem je marketinškom timu prvi put jedan Hrvat.
Priča je to o uspjehu mladića koji je nakon diplome na Zagrebačkoj školi ekonomije i menadžmenta (ZŠEM) prvo završio u – Bentleyu. Sam Andi kaže da se prijavio na oglas za stažiranje više iz šale. No, uskoro je pozvan na razgovor i preselio se na Otok, gdje danas gradi karijeru u luksuznom modnom brendu čiji je vlasnik redovito na listi najbogatijih. Lani je magazin Forbes ocijenio njegovo bogatstvo na 5,5 milijardi američkih dolara, a njegov dizajn i način života koji promovira sinonim su za luksuz.
Veliko iskustvo
S Andijem smo razgovarali kako je to sve uspio do 26. godine, a on priču vraća na obrazovanje. Spomenuti zagrebački fakultet ističe kao prednost jer su, kaže, profesori razvijali njegov potencijal i dali mu mogućnost da uzme koliko želi. A on je znao u startu da želi puno jer se uza studij prijavljivao za rad u nizu zvučnih kompanija. No, 2013. je odlučio započeti korporativnu karijeru, napraviti nešto za budućnost, a shvatio je da je mora graditi izvan domovine.
– Prijavio sam se iz zafrkancije, no prošao sam prvi i drugi razgovor i nekako sam se jako brzo našao u Engleskoj i Bentleyu. Bilo je to veliko iskustvo, jer kad počnete upoznavati klijente dođete u tvornicu gdje se izrađuje svaki taj pojedini skupocjeni automobil pa dođe i budući vlasnik da osobno nadgleda izradu. Ili, recimo, hodate uz princa koji je u trenu kupio 60 automobila kao poklon za uzvanike na svojoj rođendanskoj proslavi. Sve mi je to počelo mijenjati percepciju – opisuje Andi. Ponudu za ostanak je odbio jer je dobio stipendiju za master na Grenoble Business School. Diplomirao je prije par mjeseci, a u međuvremenu je postao dio tima Ralph Laurena.
Nedostaje mu Zagreb
Taj brend se u nas najčešće viđa na polo majicama s čuvenim znakom polo igrača, ali za njegove ostale proizvode nismo zanimljivo ni dovoljno bogato tržište.
– To što London pruža i koje su u njemu sve mogućnosti ono je što me pokreće i gura dalje. Zagreb mi je dao dobru bazu i mogu reći da mi je školovanje u Hrvatskoj pomoglo, kao i poslovno iskustvo koje sam prenio i zasigurno koristio na dosadašnjim pozicijama u Londonu. Pojam luksuzne industrije još ne postoji u tolikoj mjeri u Hrvatskoj kao u Engleskoj. No sa sigurnošću mogu reći da mi fali Zagreb, obitelj, prijatelji i ta ležernost i ugoda koju Zagreb pruža. Kod kuće se uvijek nađe vremena za obitelj i prijatelje. Kao što sam rekao, u Zagrebu se može dobiti dobra osnova za daljnje napredovanje, a potom možete otići u inozemstvo i uspjeti. Te se možda nakon nekog vremena vratiti i prenijeti to svoje iskustvo u svojoj domovini – kaže Andi.
>>Vinko Filipić: Malo je onih koji ne žele izgledati isto, oni su tržište naših dizajnera
samo da podsjetim ,da ovi bogatuni koji izmišljaju ovozemaljski luksuz ,su jadni i bjedni u duši ..a svoje bogatstvo neće ponjeti sa sobom u grob , to je jedina pravda na ovome svjetu-