ili poklonili nekome?

Ovo su pokloni koje nitko ne želi dobiti za Božić: Jeste li koji od njih našli pod svojim borom?

Foto: shutterstock
Ovo su pokloni koje nitko ne želi dobiti za Božić: Jeste li koji od njih našli pod svojim borom?
26.12.2024.
u 07:00
Najmanje popularan poklon među ispitanicima bio je okvir za fotografije koji bi čak 34 posto ljudi vratilo ili darovalo nekom drugom, a slijede ga mirisne svijeće i bombonijere.
Pogledaj originalni članak

Britanska tvrtka Vistaprint provela je nedavno među svojim klijentima istraživanje o tome koji su im najdraži, odnosno najmrži božićni pokloni - i što nikako ne bi htjeli pronaći pod božićnim drvcem. Većina ispitanika, njih čak 72 posto, reklo je da su im najdraži unikatni ili personalizirani božićni pokloni, koji su izabrani ili izrađeni baš za njih: poput foto albuma ili ručno ispletenog šala, piše The Sun.

Istraživanje je pokazalo i da se mnogi ne libe nepoželjne poklone vratiti ili čak proslijediti dalje, a to je barem jednom u životu napravilo 60 posto ispitanika. Najnepoželjniji poklon među ispitanicima bio je okvir za fotografije, pa bi ga čak 34 posto ljudi vratilo, dok bi njih 33 posto vratilo i set proizvoda za njegu tijela.

Ako ste nekom pak mislili darovati mirisnu svijeću u vrijeme blagdana, radije promislite još jednom budući da se ona našla na visokom trećem mjestu najgorih božićnih darova, a slijedi ju - čokolada ili bombonijera.

Prije par dana je i na Facebooku objavljen post na temu nepoželjnih božićnih poklona, a žena koja ga piše u njemu savjetuje muškarcima da svojim partnericama prestanu kupovati setove kozmetike, preparativne ili dekorativne, premda su baš ove godine popularniji nego ikad prije.  

'Iako ih je teško izbjeći i ima ih čak i u 'običnim' prehrambenim trgovinama, malo koja žena voli na dar dobiti set kozmetičkih proizvoda s malom putnom verzijom hidratantne kreme, uzorkom parfema i bočicom gela za tuširanje', napisala je korisnica na Facebooku, a s njenim se postom većina žena složila pa je podijeljen više od 300,000 puta.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.