Missonijeva kampanja za proljeće 2012. inspirirana je španjolskom kulturom, stoga ne čudi što su za zaštitno lice odabrali sunarodnjaka, slavnog redatelja Pedra Almodovara, koji je dobio odlične kritike za posljednji film "Koža u kojoj živim". Almodovar se svojom osobnošću odlično uklopio u razigrani Missonijev stil, a uz njega poziraju i kreativna direktorica Angela Missoni te njezine kćeri Teresa i Margherita, koje su sjajno dočarale zaigrano proljeće u stilu flamenco-plesačica.
U kampanji se također pojavljuju i Almodovarove omiljene glumice Rossy de Palma i Blanca Suarez te prelijepa talijanska manekenka Mariacarla Boscono. Fotografiju potpisuje Juergen Teller, koji je više nego uspješno dočarao obitelj Missoni i "prijatelje modele" u opuštenom izdanju.
Pedro Almodovar glavni je 'glumac' Missonijeve kampanje za proljeće
FOTO Dugački redovi na biralištima, šapice na glasačkim listićima: Pogledajte kako izgledaju izbori u Americi
Birališta na istočnoj obali, uključujući New York, otvorila su se u šest sati ujutro po mjesnom vremenu (u podne po srednjoeuropskom), a do 16 sati po srednjoeuropskom otvorena su svuda osim na Aljasci i na Havajima
Što smo kupili: Ovo su uvjerljivo najprodavaniji auti u Hrvatskoj, jednu kategoriju nemoguće je dostići
U top 10 su europske, japanske i korejske marke. No, napreduju i kineski proizvođači. MG je najprodavanija kineska marka automobila u Hrvatskoj, a uspinje se i Geely, kod kojega uočavamo i kontinuirani rast zadnjih nekoliko mjeseci
Manekenka (28): 'Ja sam dijagnosticirana sociopatkinja. Ove osobine razotkrivaju ljude poput mene'
Australski model Kanika Batra-Matheson (28) izjavila je da je postala sociopatkinja zbog traumatičnog zlostavljanja koje je doživjela u djetinjstvu, što je promijenilo njezin pogled na život. Sada želi naučiti druge o ovom poremećaju.
Ovaj trend vratio se na velika vrata, a nose ga sve “it djevojke”
Bez dijeta i odricanja: Uz ovu vrstu prehrane masti se same tope, a uz to boostate zdravlje