modni brend

Picard ove sezone osvaja pod motom 'manje je više'

Foto: PR FOTO
Picard
Foto: PR FOTO
Picard
Foto: PR FOTO
Picard
Foto: PR FOTO
Picard
Foto: PR FOTO
Picard
Foto: PR FOTO
Picard
Foto: PR FOTO
Picard
16.09.2015.
u 14:39
Pod sloganom „Tradicionalna izrada susreće moderan dizajn“ Picard djeluje od 1928. godine.
Pogledaj originalni članak

Njemački modni brand poznat po vrhunskoj kvaliteti predstavio je kolekciju ženskih i muških torbi i modnih dodataka za jesen-zimu 2015/2016.

Opuštena, urbana i nadasve ženstvena, Picard kolekcija za ovu modnu jesen i zimu stavlja naglasak na jednostavnost pod motom "manje je više". Kombinacija stilova 70-tih i 80-tih igra važnu ulogu, a paleta boja proteže se od zelenih tonova preko boje šampanjca, blagih smeđih tonova do boje kave i čokolade. 

Pod sloganom „Tradicionalna izrada susreće moderan dizajn“ Picard djeluje od 1928. godine.

Prvu kolekciju osnivač tvrtke Martin Picard i sinovi Edmund i Elois, kupcima su isporučili biciklom jer je to bio jedini način koji su si mogli priuštiti.

Od ovog skromnog početka, Picard je rastao i postao poznat diljem svijeta po svojoj beskompromisnoj kvaliteti izrade i vrhunskim materijalima.

S dvanaest kolekcija godišnje i oko 400 različitih modela torbi svake sezone, Picard je danas najveći proizvođač torbi u Njemačkoj i jedan od svjetskih lidera u proizvodnji kožne galanterije. U svom asortimanu nudi žensku kolekciju, poslovnu i putnu kolekciju za žene i muškarce te razne dodatke među kojima se posebno po funkcionalnosti ističu novčanici.  

>>Dizajneri u New Yorku odredili trendove: Hit su digitalni print i jarki ruž

>>Što nositi ove jeseni? Uzorke, boju crvenog vina, retro twid…

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.