Seks ne prodaje sve

Pobuna roditelja protiv push up bikinija za osmogodišnjakinje

Foto: web
abercrombie (1)
Foto: Pixsell
suri (1)
Foto: Arhiva VL
modni skandali (1)
27.03.2011.
u 10:20
Abercrombie & Fitch bikini može se kupiti i iz Hrvatske putem weba, a našao se na udaru roditelja nakon što su lansirali push up topove
Pogledaj originalni članak

Američka modna kuća Abercrombie & Fitch, iznimno popularna i među hrvatskim trendseterima, ovih se dana našla na udaru američke javnosti jer je lansirala kupaće kostime za djevojčice s push up gornjim dijelom. 

ABC Televizija prenosi kako su revoltirani roditelji osnovali blog Babble.com na kojem, između ostalog, kažu: 'Push up grudnjak je na neki način zapravo seks igračka. Dizajniran je da podigne grudi i istakne ih, odnosno da ih stavi u prvi plan. Je li to primjereno za osmogodišnjakinje?'

 

ABC ističe i kako je tržište 'tweensa' (djece pred pubertetom, od 9 do 12 godina), gladno za odjećom koje ih čini puno starijima te navode primjer Suri Cruise, koja je još kao trogodišnjakinja nosila štikle. Rečeno je i kako samo u SAD-u djevojčice godišnje potroše čak 24 milijuna dolara na beauty proizvode, a najviše od tog iznosa otpada na sjajilo za usne, sjenilo za oči te maskaru. 

Inače, Abercrombie nije prva modna kuća koja je ponudila tržištu push up za djevojčice. Lani je to učinio britanski Primark, no, nakon serije pritužbi roditelja i udruga za zaštitu djece, bili su prisiljeni povući ih s tržišta. Abercrombie push up bikini za sada se i dalje prodaju, a mogu se kupiti i iz Hrvatske. 

 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 14

PL
pletenica
12:28 27.03.2011.

\"Abercrombie push up bikini za sada se i dalje prodaju, a mogu se kupiti i iz Hrvatske.\" Sto je ovo, (nepristrani) clanak ili placeni oglas???

LI
Liburn
13:03 27.03.2011.

@pletenica, he-he, to se zove prikriveno oglasavanje. Nego, dobra je ona djevojka dana, samo joj fali pletenica :)

CR
Crollywood
18:54 27.03.2011.

Za njih bi trebalo dizajnirati male lijepe šarene burke,koje bi lijepo nosile do mature.