Nakon predivne priče o kraljeviću i prosjaku iz radionice dvojca TWINS stigla je još jedna zanimljiva kampanja mladog branda čija dominacija hrvatskom modnom scenom tek počinje.
Begović i Štimac snage su ponovo udružili s mladim fotografom Jakovom Baričićem u raskošnom prostoru zagrebačkog Muzeja za umjetnost i obrt koji gotovo da je već postao i zaštitni znak njihovog branda. Ovog puta donose nam priču o krizmi u Slavoniji iz koje i sami dolaze, u silueti vidljivo inspirirani 50 – im godinama prošlog stoljeća, a u stylingu bogatim gozbama koje slavonske žene tradicionalno pripremaju u danima uoči krizme.
- Veliki dio inspiracije proizlazi iz slavonske trpeze kojoj se pridaje najviše pažnje prilikom pripreme krizme tako da na našoj odjeći možete vidjeti našiveno posuđe i salvete koje smo u odjevne predmete ukomponirali koristeći se tehnikom decoupagea. Kod izrade nakita koristili smo zlatni pribor za jelo od kojeg smo radili ogrlice i narukvice, izjavili su Twinsi.
Dašak slavonskog života u kolekciju je donesen i maštovitim vezovima u obliku karakterističnih natpisa kao što je primjerice ''još sam kuharica mlada zato ne znam što ću kuhat sada'', ali i upotrebom paname koja se u narodu specifično naziva borica i koristi za izradu stolnjaka.
Najveća inspiracija dvojcu je ipak njihova muza Ana Begović koja se našla u kampanji uz još dva Talijina modela – Mariju Kovač i Karmelu Lenić. Frizuru potpisuje Nikola Blažinić, a za make – up se pobrinula Iva Mandić.
Pripremila Nives Bošnjak
>>Indira Vladić:'Danas sam sretna žena i sama sam to zaslužila'