naizgled nespojivo

Pogledajte limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida

Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
26.02.2018.
u 15:19
Svjetski poznati domaći proizvođači automobila i nakita spojili su naizgled nespojivo te predstavili limitiranu ediciju narukvica za poklonike i poklonice Rimčevog bolida
Pogledaj originalni članak

Iako na prvi pogled nemaju puno toga zajedničkog, jedna zanimljiva suradnja pokazala je da za maštu i poslovne mogućnosti uistinu ne postoje granice! Dva iznimno uspješna hrvatska brenda ovih su dana predstavila prelijepo izrađen nakit koji će zasigurno osvojiti brojne obožavatelje i obožavateljice inovacija u industriji limenih ljubimaca, u kojoj je posljednjih godina sve više zastupljena tvrtka Rimac Automobili.

„Veseli nas suradnja s Borboletom kao hrvatskim brendom nakita koji je također postigao svjetski uspjeh. Drago nam je što će naše zaposlenice, klijentice i fanovi dobiti priliku nositi djelić Rimac brenda u obliku decentnog komada nakita“ – poručila je  voditeljica marketinga i komunikacija u Rimac Automobilima Marta Longin.

Narukvice od srebra i pleksiglasa na svilenom koncu, po uzoru na Borboletin ručno izrađen nakit od konca koji je proteklih godina osvojio domaće i svjetske trendseterice te elegantni privjesci za ključeve premijerno će biti predstavljeni na Ženevskom autosalonu. Na ovom događanju, koje iz godine u godinu tijekom ožujka na jednom mjestu okuplja tisuće posjetitelja, kao i sadašnjih i budućih poslovnih partnera,  bit će prvi put predstavljen i novi model Rimac električnog super sportskog automobila.

Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit
Foto: Maja Kljaja
Borboleta nakit

„Ponosni smo na suradnju s Rimac Automobilima kao jednom od najuspješnijih hrvatskih tvrtki u svijetu te što smo zajedničkim idejama došli do vizije idelnog komada nakita za svaku ljubiteljicu Rimac automobila, kao i zaigranog, a opet decentnog privjeska za ključeve namijenjenog muškom dijelu publike. Također nas veseli što ce Rimac Borboletu predstaviti u Ženevi kao dio ponude promotivnih proizvoda, tržištu inače namijenjenom isključivo automobilskoj industriji“ – izjavila je voditeljica specijalnih projekata u Borboleti Lejla Šertović.

Ovo nije prvi zajednički projekt za Borboletu, koja se do sada s uspjehom okušala u radu s portalom Buro 24/7 te tvrtkom Coca Cola. 

Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 1

IV
IvanS
04:40 27.02.2018.

Kriste! Ovo je najdebilnije ikad.