Koštao ih crni petak

Pogreška ili reklamni trik: Foreo u dva sata izgubio 10 milijuna dolara zbog krive cijene

Foto: Instagram
Pogreška ili reklamni trik: Foreo u dva sata izgubio 10 milijuna dolara zbog krive cijene
02.12.2019.
u 13:48
Jutros u 8 sati švedsko-hrvatski skintech brand FOREO potvrdio je da će ispoštovati svaku Black Friday kupnju od petka 29. studenoga, gdje je pogreška u sustavu, kako oni kažu, kupcima omogućila kupnju inovativnog UFO uređaja za samo 74 kn – dok njegova uobičajena cijena iznosi 2099 kn.
Pogledaj originalni članak

Koliki je doseg ova pogreška imala, doznalo se jutros kada je za 74 kune kupljeno čak 38 575 UFO uređaja – što je tvrtku u samo dva sata stajalo više od 10 milijuna dolara izgubljenog prihoda, tvrde u Foreu. 

Smatra se da je pogreška, koja je utjecala na stranicu foreo.com na globalnoj razini, započela oko 21.30 sati po srednjoeuropskom vremenu u petak, 29. studenoga, kada se web-stranica prvi put srušila zbog prevelike navale.

Foto: Foreo

Pretpostavljajući da je riječ o šoping-ludnici Crnog petka, tehničari su popravili kvar, ali nisu primijetili pogrešku vezanu uz UFO te je tako stranica i dalje ostala otvorena za kupnju, tvrde u Foreu.

Oko 23 sata po srednjoeuropskom vremenu, ponovljeni pad stranice pokrenuo je daljnju istragu. Broj korisnika dosegao je neviđene razmjere te je tako pogreška u sustavu alarmirala tehničare u noćnoj smjeni, kažu u tvrtki. Izgleda da je strah od moguće propuštene prilike utjecao na cijeli svijet, a društvene mreže preplavile su poruke o UFO uređaju i njegovoj primamljivoj cijeni, o čemu je izvijestio i Daily Mail. 

Sat i 20 minuta nakon pojave pogreške, zahvaljujući širenju ove vijesti, diljem Hrvatske prodavao se jedan UFO uređaj svakih pola sekunde, pohvalili su se u Foreu.

Pogreška u cijeni otklonjena je do ponoći, a ustanovilo se da je riječ o ljudskoj pogrešci kojom je cijena od 74 kn unesena za UFO uređaj, umjesto za paket UFO aktivirajućih maski, čija je cijena 79 kn.

Osnivač tvrtke FOREO Filip Sedić za vijest je doznao tijekom vikenda i u izjavi potvrdio da će FOREO isporučiti sve narudžbe primljene u petak 29. studenog. 

“Iako smo izgubili više od 10 milijuna dolara, dobili smo gotovo 40 000 novih korisnika, i u duhu Božića ja na to gledam kao na pozitivan ishod ove situacije. Iz tog razloga potvrđujem da ćemo ispoštovati i isporučiti svaku UFO narudžbu napravljenu tijekom Black Fridaya kao što bismo to i inače učinili”, dodaje Sedić.

Kada se sve zbroji, pogreška koju je FOREO pretrpio trajala je oko 120 minuta. Za to vrijeme prodalo se 38.575 komada UFO uređaja s 96% popusta, što je brend stajalo više od 10 milijuna dolara, kažu u Foreu. Uobičajena cijena UFO uređaja iznosi 2099 kuna.

Međutim, s obzirom da je ova cijena predobra da bi bila istinita, postavlja se pitanje je li riječ o marketinškom triku ili o nenamjernoj grešci. Naime, proizvod je na tržištu već nekoliko godina i - iako je UFO zaista odličan - istovremeno mu je cijena paprena te su mnogi postavili pitanje je li ovo bio način da se riješe zaliha i pritom naprave sami sebi vrhunski PR. U Foreu su, ostali pri tome da je riječ o ljudskoj greški. 

Koliko muškarci prepoznaju ženske beauty proizvode?

 

CIMERFRAJ SE RJEŠAVA RENTIJERA

Je li konačno odzvonilo rentijerima u turizmu? Privatni smještaj od Nove godine na udaru pet novih zakona

Turističko iznajmljivanje odavno je preraslo socijalnu kategoriju i pretvorilo se u rentijerstvo od kojeg se lijepo živjelo, a vlasti su prve korake počele poduzimati tek kad je to dovelo do pucanja infrastrukture u turističkim mjestima, pada kvalitete i smanjenja broja turista, upozoravaju i turistički stručnjaci dr. Sanja Čižmar i Branko Bogunović

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Komentari 2

Avatar KOMENTAR
KOMENTAR
14:31 02.12.2019.

Odlična reklama, ja ne znam ni što je ovo, a ni ne zanima me.

ZA
zagabria2
15:57 02.12.2019.

Ako zanemarimo da je ovo možda reklamna namještaljka i stvar ne košta više od 50 kn, indikativno je da firma godinama stalno traži programere i ne znam da li ikada ikoga odabere. Pa i Google je manje izbirljiv, odmah sam znao da nešto nije u redu sa firmom, a i jbg ruku na srce domaći vlasnik. balkan je to i mentalitet takav