Besplatni kozmetički tretmani i popusti na kozmetičke proizvode pokazali su se uspješnim marketinškim trikom za privlačenje novih kupaca pa nakon besplatnog sunčanja u solariju i manikure u Westgateu mame sniženjima do 40 posto u svojim brojnim parfumerijama i drogerijama.
Sniženja traju tri dana, od petka do nedjelje, a neki popusti uistinu su primamljivi. U parfumeriji Sephora kupce očekuju popusti od 15 posto na proizvode brenda Sephora te promotivno šminkanje. Limoni posjetitelje časti proizvodima sniženim i 70 posto, a Muller popustima na mirise i kreme.
– Naši posjetitelji mogu i dalje besplatno uživati u tretmanima manikure i sunčanja u našim solarijima, no ono što je novo u ponudi su ovakve vrste akcija, koje su usmjerene na određenu vrstu proizvoda. Tako će uslijediti i nova sniženja na niz proizvoda sportskih trgovina, trgovina tehnikom, trgovina kućanskim namještajem i potrepštinama, sniženjem na modu za djecu – kaže voditelj marketinga Westgatea Ozren Valković.