HTZ

Predstavljanje hrvatske turističke ponude na virtualnom sajmu ITB u Berlinu

Foto: Kristina Štedul Fabac/PIXSELL
Predstavljanje hrvatske turističke ponude na virtualnom sajmu ITB u Berlinu
09.03.2021.
u 11:53
U fokusu predstavljanja hrvatske turističke ponude na sajmu ITB bit će 11 turističkih proizvoda i to aktivni odmor, kamping, nautika, kulturni turizam, eno-gastronomija, zdravlje i wellness, poslovni turizam i dr., a istaknut će se i projekt te prateća promotivna kampanja „Safe stay in Croatia“.
Pogledaj originalni članak

Hrvatska turistička zajednica, zajedno s 18 hrvatskih suizlagača, predstavit će hrvatsku turističku ponudu na virtualnom izdanju vodećeg svjetskog turističkog sajma ITB u Berlinu, koji će se nakon 50 godina održavanja u fizičkom obliku po prvi puta održati putem online platforme ITB Berlin NOW. Sajam će se održati u razdoblju od 9. do 12. ožujka, a tom će prilikom hrvatska delegacija na čelu s direktorom Hrvatske turističke zajednice Kristjanom Staničićem i direktorom Predstavništva HTZ-a u Njemačkoj Romeom Draghicchiom odraditi sastanke s predstavnicima najvažnijih agencija, turoperatora i ostalih partnera na njemačkom tržištu.

Među dogovorenim sastancima je i sastanak s predstavnicima drugog najvećeg europskog i njemačkog turoperatora DER Touristik, koji je u 2019. godini ostvario promet prema Hrvatskoj od oko 60.000 putnika, a razgovarat će se i s predstavnicima FTI-a, trećeg najvećeg europskog i njemačkog turoperatora, koji je u 2019. godini ostvario promet prema Hrvatskoj od oko 70.000 putnika. Razgovarat će se i s predstavnicima Schauinslanda, do globalne pandemije korona virusa najbržerastućeg turoperatora u Njemačkoj, kao i sa predstavnicima aviokompanija Eurowings i Sundair s kojima će se razgovarati o mreži aviolinija u 2021. godini.

U fokusu predstavljanja hrvatske turističke ponude na sajmu ITB bit će 11 turističkih proizvoda i to aktivni odmor, kamping, nautika, kulturni turizam, eno-gastronomija, zdravlje i wellness, poslovni turizam i dr., a istaknut će se i projekt te prateća promotivna kampanja „Safe stay in Croatia“.

Uz Hrvatsku turističku zajednicu kao glavnog izlagača, u sklopu hrvatskog virtualnog štanda svoju ponudu predstavit će i suizlagači među kojima su turističke zajednice Dubrovačko-neretvanske županije, grada Dubrovnika i grada Zagreba, ali i Croatia Airlines, Jadrolinija, Nacionalni park Plitvička jezera, Valamar, Maistra, Uniline, Laguna Novigrad d.d. (Aminess Hotels&Campsites), Liburnia Riviera Hoteli, ID Riva, Abacus, Ban Tours, Perfecta Travel, Sunturist, Unlimited Croatia DMC i Via Mea Travel.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr