Louis Vuitton i japanska umjetnica Yayoi Kusama udružili su kreativne snage kako bi kreirali limitiranu kolekciju koja stiže već 10. srpnja, a drugi dio ove zanimljive umjetničko-dizajnerske linije stiže u listopadu ove godine. Francuska modna kuća još je u veljači financijski poduprijela Kusaminu retrospektivnu izložbu u londonskom Tate Modernu.
- Njezina energija je beskrajna. Kroz mukotrpnu vrstu opsesije u svakom njezinu djelu i instalaciji koje kreira možete vidjeti ovaj svijet koji nikad ne završava. Mislim da joj se upravo zbog toga i divim te \'osjećam\' njezina djela - oduševljeno govori kreativni direktor ove modne kuće Marc Jacobs. Glavni motiv njihove kolekcije bit će točkice, Kusamin zaštitni znak, a male crne točkice \"napast\" će svaku kreaciju - od suknji, košulja i topova do tajica i torbi.
- Louis Vuitton ima jako puno obožavatelja diljem svijeta te se nadam i očekujem da će ova suradnja, kao i prethodne, pomoći da steknemo još novih poklonika, kako Vuittonovih, tako i Kusaminih. Ova suradnja samo je nastavak ideje koju sam pokrenuo kad sam postao Vuittonov kreativni direktor, a to je dizajnersko-umjetnička suradnja - nadodao je Jacobs.
Francuska modna kuća prvi je put surađivala 2001. godine s umjetnikom Stevenom Sprouseom, kada je Vuittonove torbe oslikao svojim grafitima. Dvije godine poslije japanski umjetnik Takashi Murakami svojim je printovima ostavio pečat na Vuittonovim kreacijama.
Prezaposleni Marc Jacobs kreirao još jednu kolekciju - točkice su IN!
Donatella Versace modna je ikona: Evo kako se poznata dizajnerica mijenjala tijekom godina
FOTO Novak Đoković kupio raskošnu vilu uz privatnu plažu na Jadranu koja vrijedi milijune
Naime, Đoković je kupio nekretninu u blizini vile svog prijatelja Jugoslava Karića, koji mu je pomogao da odabere idealnu oazu mira u Crnoj Gori, gdje voli boraviti ljeti kada mu to teniske obaveze dopuste
Novi porezni režim mijenja hrvatski turizam: 'Čovjek ima tri apartmana, ali samo jedan ostavlja za turiste...'
Hrvatska ima smještajne kapacitete za koje zainteresiranih ima samo mjesec-dva, a ostatak godine zjape prazni. No potražnja za stambenim prostorom iz godine u godinu zbog uvoza radnika sve je veća
Ova bolest godišnje pogađa više od 850 milijuna ljudi, simptomi su nespecifični, a ključ je prevencija
Svake godine, drugog četvrtka u ožujku, obilježava se Svjetski dan bubrega. Riječ je o globalnoj kampanji koja se provodi diljem svijeta s ciljem podizanja svijesti o važnosti bolesti bubrega, od koje na svjetskoj razini boluje više od 850 milijuna ljudi, među kojima čak 300.000 u Hrvatskoj. Prema podacima iz 2019. godine, ova bolest uzrokovala je više od 3,1 milijun smrtnih slučajeva.
Najbolji savjet u karijeri? 'Važno je da smo si brižna majka, a ne maćeha'