Opojan miris citrusnog voća i aromatičnog ulja osjetio se još na vratima. Gospođa Snježana Pavlić, “glavna kuharica” u manufakturi Lush rezuckala je voće na tanke ploške i ubacivala ga u veliki limeni lonac. Gotovo da osjetite razočaranje što su svi ti proizvodi namijenjeni vašoj koži, a ne gladnim nepcima...
70 posto domaća proizvodnja
Svježa i rukom rađena kozmetika po prihvatljivim cijenama već 13 godina postoji u Hrvatskoj, a svi lašoljupci u velikoj su prednosti pred drugim zemljama. Upravo zbog manufakture u Samoboru koja proizvodi 70 posto proizvoda koji se nađu u njihovim hrvatskim trgovinama (odnosno sve proizvode koji ne zahtijevaju ambalažu) dok se ostatak uvozi. Ovaj je podatak važan zbog svježine koja je ponos Lushove kozmetike. U manufakturi, koja ima šest zaposlenih i sjajan je primjer da se i u krizi može voditi unosan biznis, tjedno proizvedu i do 400 kilograma sapuna, a rade se isključivo prema narudžbi koja dolazi iz trgovine. Primjerice, za 40 kilograma sapuna potrebno je šest kilograma voća. Lushovi kruti odnosno “goli” šamponi među najcjenjenijima su, a jedan takav od 55 grama traje isto kao i tri boce šampona od 250 g odnosno dostatan je za 50 do 70 pranja, ovisno o dužini kose.
– Pribjegavamo toj krutoj alternativi upravo zbog ekologije. Proizvodi ne sadrže konzervanse, a za takve proizvode nije potrebna ni ambalaža, pa ne ostaje ništa u okolišu. Imaju dovoljno dug rok trajanja, od osam do 14 mjeseci. Osim toga, neki sastojci poput peršina imaju svojstva konzervansa – objasnila je Ana Lozica iz Lusha Hrvatska.
Za proizvodnju uvoze ruže iz Turske, blato iz Maroka, kokos kupuju od žrtava tsunamija i još mnogo toga, a od domaćih proizvoda koriste svježe voće i povrće.
– Naši proizvod nisu testirani na životinjama, baš kao ni sastojci. Izvozimo proizvode u Sloveniju te u Bosnu i Hercegovinu, a očekujemo i daljnji razvoj. Svi naši proizvodi su ručno rađeni, a na bočicama imamo i naljepnicu sa slikom, imenom i datum kada i tko je proizveo taj proizvod koji tako postaje unikat - objašnjava Ana te dodaje kako zna po sapunu tko od njihovih zaposlenika ga je pripremao.
Sapun u obliku bivšeg
Među najprodavanijim aromama našli su se dream cream i karma, a za Valentinovo Lushove poklonike očekuju brojna iznenađenja poput kugle za kupanje u obliku zločestog bivšeg dečka. Među najskupljim su sastojcima ružino ulje i ylang ylang.
– Ideja proizvoda Lush jest da se apsolutno sve iskoristi i da ne ostane ništa za bacanje. Zato i pribjegavamo proizvodima bez ambalaže. Prirodna kozmetika je rastući sektor i u svijetu i kod nas, što se i vidi po proizvodnji, ali i po konkurenciji koje se ne bojimo – objasnio je Toni Čaleta Lushov uspjeh koji raste čak i u recesiji.
Prirodna kozmetika iz domaće proizvodnje
U Njemačkoj otvoreno niz pitanja, čak i ono do jučer nezamislivo
Njemačka ovisi o uvozu 23 strateške sirovine iz Kine, uključujući litij. Broj nezaposlenih povećan je sve većim brojem stečajeva, od auto do kemijske industrije.
'Frende volim te k'o brata, ali drži se mojih uputa. U organizaciji smo, jaka smo organizacija i nemoj preskakati ljude....'
Brisanje poruka je bilo tempirano na određeni period, a spomenuta grupa imena Petrač &Pozder bila je aktivna sve do svibnja kada je taj mobitel oduzet Nikoli Petraču.
Miočićev brat za Večernji otkrio Stipine planove: 'Nakon svake borbe razmišlja o jednoj stvari'
Najbolji osjećaj bio je kada je Stipe u Curitibi pred 45 tisuća Brazilaca pobijedio njihova miljenika Werduma i osvojio naslov, a nas je bilo samo 19, prisjetio se Bojan Miočić
Jedinstveni model poslovanja osvaja hrvatsko tržište, a zaposleni imaju neočekivanu ulogu
Hrvatske IT tvrtke s dugogodišnjim iskustvom na švicarskom tržištu osvojile su povjerenje financijskog sektora