Promo

Producenti, organizatori, diskografi i marketinški i sigurnosni stručnjaci - Cijela glazbena industrija uskoro na konferenciji na Zrću

Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
Foto: Promo
VL
Autor
PR Članak
30.08.2023.
u 17:03
Osim gostiju predavača iz Hrvatske i regije, posjetitelji konferencije imat će priliku poslušati i inozemne stručnjake iz Mexica, Velike Britanije, Mađarske, Italije, Portugala, Španjolske, Mađarske…
Pogledaj originalni članak

Idući tjedan, od 5. do 8. rujna, započinje dugoočekivana glazbena konferencija, Croatia Beach Music Conference koja se ove godine održava po treći put na najpoznatijoj plaži u Hrvatskoj, u Noa Beach Clubu

Zrće nije samo najpoznatija clubbing destinacija, već je primjer koji se može koristiti kao smjernica za turizam, poduzetništvo, organizaciju evenata na najvišem nivou, marketing, PR… Zapravo kao svojevrsni showcase za nekoliko desetaka različitih segmenata glazbene industrije. Izuzetno mi je drago da ovo radimo sad već treći put te da je interes duplo veći nego prošle godine. Croatia Beach Music konferencija se pozicionirala na karti kao mjesto okupljanja ljudi koji znaju svoj posao”, rekao je Drago Vukelić iz BSH Eventsa, suorganizator konferencije.  

Ove godine na CBM konferenciju stižu stručnjaci iz područja digitalnog marketinga, organizacije, diskografije, glazbenih udruga i institucija koje se bave autorskim pravima; zatim producenti, umjetnici, dj-evi kao i stručnjaci za sigurnost, blockchain tehnologiju, ticketing i cashless itd.  

Osim gostiju predavača iz Hrvatske i regije, posjetitelji konferencije imat će priliku poslušati i inozemne stručnjake iz Mexica, Velike Britanije, Mađarske, Italije, Portugala, Španjolske, Mađarske… 

„Ovo je jedan fenomenalan projekt koji okuplja regionalne glazbene stručnjake iz svih područja - od festivalske, koncertne, party, dj i klupske industrije, pa čak i šire. Mislim da je izuzetno važan pogotovo u ova izazovna post-covid vremena kad se cijela event industrija mijenja, u biti smo u novijoj, specifičnoj fazi industrije kad se vjerojatno stvari nikad neće vratiti na staro. Tim bitnije je sad, više nego ikad, da se znanja, iskustva, brojke i statistike izmjenjuju među event stručnjacima. Ponosan sam što je Entrio i ove godine partner projekta, podržavamo ovu priču i veselimo se svim kolegama kao i rastu samog projekta u nadolazećim godinama“, rekao je Berislav Marszalek, osnivač i direktor Entrio sustava

S Marszalekom se slaže i Sara Gigante, regionalna direktorica agencije Charm Music: „CBMC je važna platforma za razmjenu ideja, iskustava i znanja. Prošlogodišnje iskustvo me naučilo da nema ničeg dragocjenijeg od osobnog razgovora s kolegama. S radošću dolazim kao govornik, kroz dijaloge i panel rasprave stvaramo nova partnerstva koja potiču rast i razvoj glazbene industrije u Hrvatskoj i regiji. I CBMC je puno više od glazbene konferencije, to je prilika da izgradimo zajednicu strastvenih profesionalaca koji su posvećeni razvoju industrije“. 

A jedan od najvećih poslovnih izazova profesionalcima u ovoj industriji svakako je sigurnost. Panel pod nazivom ‘Safe and sound’ rezerviran je upravo za tu temu – istraživat će najnovije trendove i izazove vezane za sigurnosne mjere u klupskoj industriji. Koji su to izazovi s kojima se suočavaju klubovi u održavanju sigurnog i ugodnog okruženja za sve, jedno je od najbitnijih pitanja ove rasprave.

“Popis ovogodišnjih sudionika konferencije je nešto na što smo zaista ponosni, svoja iskustva razmjenjivat će Site coordinator za koncerte Madonne, George Michaela, Rogera Watersa, zatim CEO i osnivač 2NIGHT MGMT-a, osnivač BPM festivala… Od domaćih imena iz regije tu su osnivač prve hrvatske diskografske kuće orijentirane na NFT, zatim Dražen Baljak, Marko Nastić, Igor Vidović, Sara Gigante, Zrinka Bockovac… Bit će to dva dana prepuna zanimljivih panela i razmjene poslovnih izazova među istinskim stručnjacima u svom poslu. Ove godine, dodali smo i marketinški panel, dolaze stručnjaci za web development, oglašavanje i medije, što je privuklo i druge industrije da dođu i vide primjenu istog na primjerima iz turizma, te zabavne i event industrije”, kaže Josipa Žižić-Šaban, Marketing Manager Noa Grupe. 

Raspored svih panela na konferenciji, kao i popis govornika potražite na https://cbmconference.com/ gdje se mogu kupiti i ulaznice. A osim na webu CBM konferencije, ulaznice su u prodaji i putem Entrio sustava. Sve najnovije informacije možete pratiti na Instagramu.
 

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.