Must have

Proljetni komadi u kojima ćete izgledati stajliš, a za njih ne morate potrošiti pravo bogatstvo

Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
Foto: CCC
CCC
24.04.2019.
u 10:52
Ovog se proljeća nosi moda sa stavom, a ponekad je i to dovoljno za ružne komentare posebno na društvenim mrežama. Stoga je Diva pokrenula kampanju protiv cyberbullyinga „Takva sam, kakva sam“, koju je podržao i brend CCC
Pogledaj originalni članak

Iako djevojke i žene pridaju veliku važnost modi, ona ne mora biti skupa i dizajnerska da bi izgledale i osjećale se lijepo. Ako ne patite od skupih dizajnerskih krpica i modnih dodataka, i s malo novca možete izgledati stajliš. Ovog proljeća apsolutni must have su sandale jarkih boja, pa tako nećete pogriješiti ako odaberete narančaste, crvene, mint, žute ili ružičaste, a iz mode još ne izlazi ni animal print, koji se vrlo efektno nosi i na obući. Špagerice, odnosno popularne espadrile, nosile su i u njihovoj udobnosti uživale, glamurozna talijanska glumica Sophia Loren, pokojna princeza od Monaka, Grace Kelly te senzualna francuska glumica Catherine Deneuve.

Foto: CCC
CCC

Ovog proljeća i ljeta ponovno su modni hit, koji pristaje uz gotovo sve kombinacije, posebno lepršave ljetne haljine. CCC ove sezone predlaže ravne špagerice u žutoj, zlatnoj te baby roza i plavoj boji, s kojima zasigurno neće pogriješiti. Želite li podići neku lanjsku modnu kombinaciju i dati joj novi dašak glamura i svježine, odaberite efektnu torbicu. Žuta torbica sa zlatnim remenom idealna je za svečaniji look, a u CCC-u je možete nabaviti za 139 kuna. Ako želite osvježiti dnevnu business modnu kombinaciju, nećete pogriješiti s upečatljivom crvenom torbicom, koja u CCC stoji 179 kuna.

Foto: CCC
CCC

Animal print već nekoliko sezona je apsolutni „must have“ svake fashionistice,  koja u ormaru ima barem jedan par cipela sa životinjskim uzorkom. DeeZee salonke sa životinjskim uzorkom možete nabaviti u CCC trgovini za 199 kuna, a s tim ćete izborom  zasigurno pokazati odlučan modni stav. No nije uvijek najjednostavnije pokazati stav ni u modnom izričaju, ponekad je i to dovoljno za ružne komentare posebno na društvenim mrežama i internetu općenito. Internet je stvarno prepun ružnih komentara i uvreda i to jednostavno moramo promijeniti!

Foto: CCC
CCC

Stoga je magazin DIVA pokrenula kampanju „Takva sam, kakva sam“ s kojim želimo zaustaviti cyberbullying, a u tome nas je podržao i poljski obiteljski brend CCC, koji povezuje modu i pristupačne cijene, a tu su i blogerice te influencerice, psiholozi i drugi stručnjaci, koji vam mogu pomoći svojim savjetima.

Sadržaj omogućio CCC

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr