seksualni objekti

Reklame sa savršenim muškim tijelima oni bi – ukinuli!

Foto: Armani
Reklame sa savršenim muškim tijelima oni bi – ukinuli!
03.08.2012.
u 11:54
Možda bi reklamni stručnjaci trebali pročitati sažetak ove studije prije nego počnu novu kampanju. Jer ona možda neće imati utjecaj kakav planiraju...
Pogledaj originalni članak

Mnoge žene "pate" za savršenim izgledom manekenki i modela koje nas gledaju s reklamnih panoa i zanosno prikazuju svoja lijepa lica i tijela. A kako je danas gotovo svaka reklama "savršena", ni muškarci nisu pošteđeni tih patnji jer ni muški modeli ne odskaču od stereotipa i svi su do jednog lijepi, vitki, visoki, njegovani...

Običnim muškarcima nikako ne "sjeda" da se jači spol prikazuje kao seksualne objekte. Lijepo građeni, mišićavi ili mršavi manekeni u muškarcima izazivaju zavist i najradije bi takve reklame "zabranili", pokazalo je istraživanje sa sveučilišta u Chicagu.

Prema rezultatima najčešća reakcija muškaraca na seksualizirana i razgolićena muška tijela bila je – izbjegavanje. Davida Beckhama, primjerice, mogu gledati, i to poprilično ravnodušno, međutim okreću glavu kad god im se za to pruži prilika, piše Daily Mail.

Muška ljepota

Muškarci uglavnom smatraju da se u tim reklamama promiče pogrešan ideal muške ljepote i muževnosti. No ono što su istraživači zaključili jest da one ugrožavaju muškarce i udaraju na njihov ego jer mnogo je onih koji s godinama zapuste svoju liniju i teško da će opet vratiti idealne centimetre u struku.

Ono što moraju shvatiti i oglašivači jest da reklame sa "superherojima"  zapravo imaju suprotan učinak na mušku populaciju – reklama nema očekivani učinak zbog otpora muškaraca prema njima, a reklamirani proizvodi ne postaju popularni i ne postižu očekivanu prodaju...

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.