Renaultov gradski crossover Captur odlikuju glatke linije koje ističu osebujne proporcije, a veliki naplatci, velik razmak od tla, širok trag kotača te nakošen i naprijed pomaknut vjetrobran tvore jedinstven spoj MPV-a, SUV-a i ‘hatchbacka’. Renault Captur savršeno je prikladan za personalizaciju, a kombinacijama dvobojne karoserije, boja naplataka, svijetlih i tamnih uređenja unutrašnjosti, presvlaka i grafičkih motiva zadovoljit će širok spektar želja.
Premda kompaktan (samo je neznatno dulji od novog Clija), Renault Captur je osobito prostran. Klizna stražnja klupa daje idealnu ravnotežu prostora za putnike i njihovu prtljagu. U kabini Capturovu prilagođenost čovjeku naglašavaju dvije domišljate inovacije: velik pretinac za rukavice u obliku ladice te perive presvlake sjedala s patentnim zatvaračem, a tu je i ugrađeno multimedijsko tablet-računalo, koje omogućuje pristup posve novoj razini povezivanja.
Užitak u vožnji i štedljiva potrošnja goriva zajednička su obilježja cijele Capturove linije turbomotora. Među dostupnim benzinskim motorima su Energy TCe 90 (tri cilindra i samo 898 cm3) i TCe 120 EDC (četiri cilindra, 1198 cm3), raspoloživ samo s mjenjačem s dvostrukom spojkom (EDC, Efficient Dual Clutch) s kojim je vožnja iznimno ugodna. Dizelski Energy dCi 90 troši samo 3,7 litara/100 km i ispušta samo 96 g CO2 po kilometru, a na naše tržište će tek stići, i to s mjenjačem EDC.
Osobujan automobil ima i osebujan izgled: prednji kraj ustrojen oko naglašenog Renaultova znaka, zakrivljene linije koje izražavaju pokret i lakoću, mišićavi obrisi bočnih strana i blatobrana, veliki naplatci i kućišta kotača naznačuju robusnost i sportsko podrijetlo, Capturove krovne naljepnice oponašaju krov konceptnog prethodnika, armaturna ploča oblikovana je po uzoru na avionsko krilo, ambijentalno osvjetljenje ladice Easy Life, posebna, topla boja karoserije “narančasta Arizona”.
Renault Captur gradski je crossover ugodnog, dobroćudnog izgleda. Kompaktnim mjerama (4,12 m x 1,77 m x 1,57 m) i velikim 16- ili 17-inčnim kotačima izražava sportsku prirodu i želju za pustolovinom, a povećim razmakom od tla (200 mm) ravan je nizu crossovera i terenaca iz viših razreda. Suvremeni, izvorni i praktični stilski detalji potvrđuju da su dizanjeri ponajprije mislili na putnike. Usto, dostupna je velika paleta detalja koji će vaš Renault Captur personalizirati po vašoj želji.
Sve inačice Renaulta Captur imaju raskošnu opremu: klizna stražnja klupa, dvostrani pod prtljažnika, kartica za otključavanje, zaključavanje i pokretanje automobila, varijabilni servoupravljač, grijani vanjski retrovizori s električnim namještanjem, električno pomicanje prednjih i stražnjih prozora, namještanje upravljača po visini i dubini, pomoć pri kretanju na uzbrdici (HSA), ABS, pomoć pri naglom kočenju, povezivanje audiouređaja i mobitela Bluetoothom®, USB i 3,5-mm utičnica...
Renault Captur može se savršeno personalizirati
Kakav je danas život u Ukrajini: Kafići oko Majdana su puni, ovdje nikad ne bi pomislili da se nalazite u zemlji u ratu
Današnja obična kijevska trgovina prehrambenim proizvodima izgleda ponegdje čak i impresivnije nego u bilo kojoj susjednoj zemlji. Istovremeno, industrija i energetika su uništeni, deseci gradova i stotine sela su potpuno uništeni ili teško oštećeni, a ekonomija opstaje zahvaljujući zapadnoj financijskoj pomoći. Ipak, prema posljednjim anketama, 88% građana vjeruje i dalje u pobjedu i ne želi nikakve kompromise
Obljetnica velike tragedije: Valovi su bili visoki 30 metara, potres magnitude 9,1 po Richteru izazvao je tsunami
"Taj dan, 26. prosinca 2004., zauvijek će ostati u kolektivnoj svijesti kao dan kada je priroda pokazala svoju neizmjernu snagu, uzimajući više od 226 tisuća života i zauvijek promijenivši sudbine preživjelih."
Olujni vjetar i snijeg paralizirali promet na A1: Zatvoren dio autoceste, vozi se obilazno
Zbog promjenjivih meteoroloških uvjeta prije polaska na put vozače se poziva da se informiraju o stanju u prometu na internetskim stranicama ili aplikaciji Hrvatskog autokluba i provjere meteorološke uvjete na internetskim stranicama Državnog hidrometeorološkog zavoda.
Jednostavno je i sigurno za korištenje, no većina Hrvata je još uvijek skeptična: 'Više ne nosim klasičan novčanik'
Čak i oni koji nisu na “ti” s tehnologijom s njima nemaju što zabrljati jer je sve toliko jednostavno i intuitivno.
Kako se influencerica snalazi u svijetu financija? Matea Frajsberger otkrila svoje trikove za štednju