Promo

Renault Captur može se savršeno personalizirati

Foto: .
renault captur (1)
Foto: Renault
renault captur (1)
Foto: Renault
renault captur (1)
Foto: Renault
renault captur (1)
Foto: Renault
renault captur (1)
Foto: Renault
renault captur (1)
VL
Autor
PR Članak
24.07.2013.
u 09:00
Sve inačice Renaulta Captur imaju raskošnu opremu: klizna stražnja klupa, dvostrani pod prtljažnika, kartica za otključa­vanje, zaključavanje i pokretanje automobila...
Pogledaj originalni članak

Renaultov gradski crossover Captur odlikuju glatke linije koje ističu osebujne proporci­je, a veliki naplatci, velik raz­mak od tla, širok trag kotača te nakošen i naprijed poma­knut vjetrobran tvore jedin­stven spoj MPV-a, SUV-a i ‘hatchbacka’. Renault Captur savršeno je prikladan za per­sonalizaciju, a kombinacijama dvobojne karoserije, boja na­plataka, svijetlih i tamnih ure­đenja unutrašnjosti, presvlaka i grafičkih motiva zadovoljit će širok spektar želja.

Premda kompaktan (samo je neznatno dulji od novog Cli­ja), Renault Captur je osobi­to prostran. Klizna stražnja klupa daje idealnu ravnotežu prostora za putnike i njihovu prtljagu. U kabini Capturovu prilagođenost čovjeku nagla­šavaju dvije domišljate inova­cije: velik pretinac za rukavice u obliku ladice te perive pres­vlake sjedala s patentnim za­tvaračem, a tu je i ugrađeno multimedijsko tablet-računalo, koje omogućuje pristup posve novoj razini povezivanja.

Užitak u vožnji i štedljiva potrošnja goriva zajednička su obilježja cijele Capturo­ve linije turbomotora. Među dostupnim benzinskim mo­torima su Energy TCe 90 (tri cilindra i samo 898 cm3) i TCe 120 EDC (četiri cilindra, 1198 cm3), raspoloživ samo s mjenjačem s dvostrukom spojkom (EDC, Efficient Dual Clutch) s kojim je vožnja izni­mno ugodna. Dizelski Energy dCi 90 troši samo 3,7 lita­ra/100 km i ispušta samo 96 g CO2 po kilometru, a na naše tržište će tek stići, i to s mjenjačem EDC.
Osobujan automobil ima i osebujan izgled: prednji kraj ustrojen oko naglašenog Renaultova znaka, zakrivljene linije koje izražavaju pokret i lakoću, mišićavi obrisi bočnih strana i blatobrana, veliki naplatci i kućišta kotača naznačuju robusnost i sportsko podrijetlo, Capturove krovne naljepnice oponašaju krov konceptnog prethodnika, armaturna ploča oblikovana je po uzoru na avionsko krilo, ambijentalno osvjetljenje ladice Easy Life, posebna, topla boja karoserije “narančasta Arizona”.

Renault Captur gradski je cro­ssover ugodnog, dobroćudnog izgleda. Kompaktnim mjerama (4,12 m x 1,77 m x 1,57 m) i velikim 16- ili 17-inčnim kota­čima izražava sportsku prirodu i želju za pustolovinom, a po­većim razmakom od tla (200 mm) ravan je nizu crossovera i terenaca iz viših razreda. Suvre­meni, izvorni i praktični stilski detalji potvrđuju da su dizanje­ri ponajprije mislili na putnike. Usto, dostupna je velika paleta detalja koji će vaš Renault Cap­tur personalizirati po vašoj želji.

Sve inačice Renaulta Captur imaju raskošnu opremu: klizna stražnja klupa, dvostrani pod prtljažnika, kartica za otključa­vanje, zaključavanje i pokretanje automobila, varijabilni servou­pravljač, grijani vanjski retrovi­zori s električnim namještanjem, električno pomicanje prednjih i stražnjih prozora, namješta­nje upravljača po visini i dubini, pomoć pri kretanju na uzbrdici (HSA), ABS, pomoć pri naglom kočenju, povezivanje audioure­đaja i mobitela Bluetoothom®, USB i 3,5-mm utičnica... 

VIŠE OD 20% TERITORIJA POD OKUPACIJOM

Kakav je danas život u Ukrajini: Kafići oko Majdana su puni, ovdje nikad ne bi pomislili da se nalazite u zemlji u ratu

Današnja obična kijevska trgovina prehrambenim proizvodima izgleda ponegdje čak i impresivnije nego u bilo kojoj susjednoj zemlji. Istovremeno, industrija i energetika su uništeni, deseci gradova i stotine sela su potpuno uništeni ili teško oštećeni, a ekonomija opstaje zahvaljujući zapadnoj financijskoj pomoći. Ipak, prema posljednjim anketama, 88% građana vjeruje i dalje u pobjedu i ne želi nikakve kompromise

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr