PROMO

Revolucija u prodaji korekcijskih naočala. Tko stoji iza nje?

Foto: Promo
Adrialeće.hr
Foto: Promo
Adrialeće.hr
Foto: Promo
Adrialeće.hr
Foto: Promo
Adrialeće.hr
Foto: Promo
Adrialeće.hr
Foto: Promo
Adrialeće.hr
Foto: Promo
Adrialeće.hr
Foto: Promo
Adrialeće.hr
28.03.2019.
u 08:58
Naš osnovni zadatak i želja je svim ljudima, bez obzira na financijsko stanje, omogućiti jasan i kvalitetan vid te im tako povećati kvalitetu života.
Pogledaj originalni članak

Adrialeće.hr je najveća web trgovina s kontaktnim lećama u Hrvatskoj. Na tržištu se pojavila 2013. godine i u kratkom se vremenu može pohvaliti velikom bazom kupaca koja se povećava iz dana u dan. Glavni izvor prihoda predstavljaju kontaktne leće, a svoju su ponudu proširili na sunčane te početkom ove godine i na korekcijske naočale.

Adrialeće.hr je ujedno i prva web trgovina u Hrvatskoj koja ima vlastito virtualno ogledalo. Ogledalo omogućuje kupcima da naočale prije kupovine isprobaju preko računala.

Foto: Promo
Adrialeće.hr
Željka Graša, predstavnica za hrvatsko tržište odgovorila je na nekoliko pitanja o radu tvrtke Adrial d.o.o i same web trgovine.

 »Naša prednost je u tome da stranke proizvode koje inače mogu kupiti u optikama, kod nas plate puno manje. S obzirom na to da imamo mogućnost da od proizvođača naručimo velike količine, proizvode možemo dobiti po znatno nižim cijenama. Ne pokreće nas samo želja za prihodom i zato ne pretjerujemo s maržama kao što to radi naša konkurencija.«

Koji je moto vaše tvrtke?

Često kažemo: »Od svih osjetila, vid je najljepše.«

Naš osnovni zadatak i želja je svim ljudima, bez obzira na financijsko stanje, omogućiti jasan i kvalitetan vid te im tako povećati kvalitetu života.

Koji su bili najveći izazovi na početku poslovanja, a s čime se sada susrećete? Kako ih rješavate?

Na početku smo najviše problema imali s premalo financijskih sredstava za marketing. Također nismo bili sasvim sigurni kako bismo upozorili tržište na našu prisutnost. Na neke smo stvari izgubili više vremena nego li je bilo potrebno, ali gledamo to pozitivno. Izazovi su dobra stvar jer rješavanjem problema rastemo kao osobe, čime se razvija i tvrtka. 

Danas nam najveće probleme predstavljaju vlasnici brandova sunčanih naočala. Stalno nas kritiziraju kako prodajemo naočale po preniskim cijenama. Znamo da razlog njihovih kritika leži u tome što su pod neprestanim pritiskom različitih hrvatskih optika te zato prema njima nemamo nikakvih zamjerki. Vjerujemo da su ti problemi samo privremeni jer će i oni otkriti kako je prodaja preko interneta realnost današnjice, ali i budućnosti. Isto je bilo i kad smo počeli s prodajom kontaktnih leća. Ljudima treba vremena da se naviknu na promjene.

Najveća novost u vašoj web trgovini je brand Crullé. Možete li nam reći nešto o tome?

Brand Crullé je novost na hrvatskom tržištu. Njime ostvarujemo već spomenuti zadatak jer kupci mogu naručiti dioptrijske naočale čak 70 % povoljnije, nego u drugim web trgovinama ili optikama u Hrvatskoj. Ugrađene leće za naočale već u cijeni sadrže pet zaštitnih slojeva (UV filter, super antirefleksni sloj, tvrdi sloj, hidrofobni sloj i super clean nanos), a njih se obično posebno plaća.

Stranke su često skeptične kako je moguće po tako povoljnoj cijeni dobiti kvalitetne naočale, ali zasad primamo samo pozitivne povratne informacije. Želimo da se ljudi prestanu pitati zašto su naše naočale tako povoljne i da se zapitaju zašto su drugdje tako skupe.

Foto: Promo
Adrialeće.hr

Koje marketinške metode su u vašem slučaju najučinkovitije?

Na početku smo se pouzdali u staru tehniku od usta do usta. Nakon toga smo počeli s Google, e-mail i Facebook oglašavanjem, a danas su vrlo uspješne suradnje s različitim influencerima. Facebook je zasigurno vrlo uspješna metoda, ali za nas je najučinkovitiji e-mail marketing.

Koje su, prema vašem mišljenju, glavne prednosti i nedostaci prodaje u web trgovini, u usporedbi s fizičkim trgovinama?

Kada smo započeli našu priču, ljudi su imali predrasude prema online kupovini. Danas gotovo da i ne vidimo nedostatke. Jedini izazov se pojavljuje prilikom kupovine naočala jer ih stranke ne mogu isprobati prije kupovine, ali zato smo razvili virtualno ogledalo pomoću kojeg mogu isprobati većinu naočala u našoj web trgovini. Trenutno je funkcija dostupna samo preko web kamere računala, ali uskoro će biti i na mobilnim telefonima.

Prednosti kupovine u web trgovini je mnogo. Prvenstveno se radi o uštedi vremena. Narudžba je predana u samo nekoliko sekundi i paket je pred kupčevim vratima za dva do tri radna dana. Odlazak u optiku više nije potreban.

Foto: Promo
Adrialeće.hr

S obzirom na to da smo web trgovina, imamo puno veću ponudu leća, dioptrijskih i sunčanih naočala od bilo koje fizičke trgovine u Hrvatskoj. Nudimo više od 2900 različitih modela sunčanih naočala, a kupci mogu birati između 45 svjetski poznatih proizvođača među kojima su Gucci, Polaroid, Tom Ford, Carrera, Marc Jacobs, Jimmy Choo i mnogi drugi.

Isto je i s kontaktnim lećama. Na zalihi imamo 99% svih parametara  najuglednijih proizvođača Johnson&Johnson, CooperVision, Bausch&Lomb, TopVue, Alcon...

Pogledajte bogatu ponudu web trgovine Adrialeće.hr na www.adrialece.hr i uživajte u bistrom pogledu!

Pogledajte na vecernji.hr