PROMO

Rezultati potvrđuju: Gorski kotar destinacija za neodoljiv zimski odmor

Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar
02.12.2022.
u 14:55
Gorski kotar u jedanaest mjeseci ove godine bilježi više od 16% noćenja i gotovo 10% više dolazaka u odnosu na rekordnu 2019. godinu, a u studenom ove godine broji više od 14% noćenja i gotovo 19% više dolazaka u odnosu na spomenutu 2019. godinu.
Pogledaj originalni članak

Kada se promatra temperaturno tipičan goranski zimski period, od studenog do ožujka, vidljivo je kako je destinacija nadmašila 2019. godinu po svim statističkim pokazateljima, a posjetitelji su čak produžili svoj boravak. Ujedno, rezervacije za zimski period, što uključuje adventsko i novogodišnje vrijeme kao i zimske školske praznike, i dalje premašuju očekivanja jer se traži smještaj više. To dokazuje da su posjetitelji potvrdili kako je Gorski kotar prepoznat kao destinacija za neodoljiv i nezaboravan zimski odmor. Naime, zima u odnosu na službeni kalendar, u goranski kraj dolazi značajno ranije i odlazi značajno kasnije.

Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar

„Iznimno uspješan ljetni period, a i po rezultatima nam zimski daje dodatan poticaj za daljnja ulaganja. Investitorima smo izrazito interesantna destinacija što se direktno reflektira i na intenziviranje tržišta nekretnina. Jasna je potreba ulaganja u zimske sadržaje, od sanjkanja do skijanja, kao i u smještajne kapacitete viših kategorija koja se ne smije propustiti.“, istaknuo je Petar Hrg, direktor Turističke zajednice Gorskog kotara. Kazao je kako izvrsni rezultati daju dodatan vjetar u leđa i lokalnim turističkim dionicima i široj zajednici jer su se značajno obogatili sadržaji u destinaciji, a to se očituje i u bogatim programima tijekom adventa i proslave Nove godine.

Planovi za 2023. godinu

U svega dvije godine djelovanja jedinstvene Turističke zajednice Gorskog kotara pomaci su na svim poljima vidljivi, a poglavito u pozicioniranju destinacije. Osvježen i osnažen brend destinacije, novi portal i aplikacija, iskorak u promociji prema emitivnim tržištima, hike projekt označavanja pješačko-planinarskih staza, tematska godišnja kampanja „Što je danas luksuz?“ – sve to samo je fragment realiziranih aktivnosti u ovoj godini. Planovi za predstojeću 2023. godinu su u finalnoj fazi izrade, a naglasak će, između ostaloga, biti na jačanju destinacije kroz sve turističko-informativne centre u destinaciji, pozicioniranju ključnih događanja, kao i malih proizvođača.

Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar

„Posebnu pažnju u predstojećoj godini posvetit ćemo gastronomiji i daljnjem razvoju Gastroventure à la Gorski kotar inicijative, koju smo pokrenuli s lokalnim ugostiteljima kako bismo prezentirali tipičnu goransku kuhinju i njezine autohtone vrijednosti. Cilj nam istaknuti domaće namirnice i dodatno osnažiti tradicijski izričaj i u modernom ruhu.“ – dodao je Hrg. Zaključno je naglasio kako je gastronomija jedna od ključnih komparativnih prednosti destinacije koja jača emotivnu poveznicu s gostima i jasno odražava toplu dobrodošlicu Gorana.

Foto: Stanislav Horaček
Gorski kotar

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr