Zvjezdana suradnja

Rihanna je glavna Niveina zvijezda u kampanji vrijednoj milijardu eura

Foto: Beiersdorf
Rihanna je glavna Niveina zvijezda u kampanji vrijednoj milijardu eura
25.05.2011.
u 14:58
Stogodišnja kozmetička legenda želi se s Rihannom putem društvenih mreža približiti novim generacijama
Pogledaj originalni članak

Rihanna je glavna zvijezda dosad najveće globalne kampanje za Niveu, u koju će ove godine proizvođač Beiersdorf uložiti čak milijardu eura. Rihannina pjesma "California King Bed" himna je Niveine kampanje “100 godina njege kože za cijeli život” kojom se obilježava stoti rođendan kozmetičke legende.

Nivea sponzorira i Rihanninu turneju "Loud" u SAD-u i Europi te niz drugih aktivnosti s ciljem približavanja mlađim potrošačima. Na Niveinoj službenoj stranici na Facebooku Rihannini obožavatelji mogu čitati o njezinu životu, glazbi i aktualnoj turneji te pronaći zanimljivosti iz Niveine ponude, ekskluzivne zabavne sadržaje i nagrade.

Očekuje se da će Nivea s Rihannom putem društvenih mreža poput Facebooka i YouTubea ostvariti komunikaciju s novom generacijom potrošača kroz više od 120 milijuna komentara na društvenim medijima. Ove godine Beiersdorf počinje i najveću globalnu savjetodavnu turneju na 75.000 lokacija u maloprodaji. Očekuje se 13 milijuna kontakata s potrošačima i 1,7 milijuna konzultacija o njezi kože.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.