Čini se da je Rihannu tulumarenje i vulgarno odijevanje došlo glave jer je novi izvršni direktor Beiersdorfa (vlasnika Nivee) Stefan Heidenreich smatra preseksepilnom za njihov prije svega obiteljski brend.
Pjevačica je prošle godine postala ambasadorica Nivee koja joj je sponzorirala turneju, "posudila" je njemačkom brendu svoju pjesmu "California King Bed" za reklame, a za 100. godišnjicu brenda Rihanna je pozirala gola. No, prema svemu sudeći, njihovu je prijateljstvu došao kraj.
– Rihanna više nema šanse... Ne znam zašto bi Nivea uopće surađivala s njom i kako se ona uklapa u naš brend. Nivea je prije svega obiteljski brend iza kojeg stoje povjerenje i odgovornost – rekao je Heidenreich njemačkom Weltu.
Suradnja s Niveom mladoj je pjevačici i te kako "podebljala" bankovni račun pa je tako dospjela i na četvrto mjesto Forbesova popisa najbolje plaćenih zvijezda mlađih od 30 godina. Rihanna je zasad ovo komentirala stavljanjem Heidenreichove fotografije na Twitter ispod koje je napisala: "Nikakav komentar nije potreban".
Rihanna više nema šanse. Ne znam zašto ona predstavlja Niveu
ANKETA Još dva dana do odluke: Koga idućih pet godina želite na Pantovčaku?
Sutra je izborna šutnja, što znači da kandidati još samo danas mogu slati poruke biračima. Recite nam, treba li vam još uvjeravanja ili već znate kome ide vaš glas?
Čeka se nova velika objava s Maksimira, Dinamo u noći zaključio posao s Talijanima
Dugo su na Maksimiru pregovarali s njegovim Cagliarijem. Otkup ugovora, nova posudba, bilo je tu sinje more kombinacija, a na kraju se iznašla ona dobitna
Ova elitna jedinica ključna je za obranu Ukrajine: 'Vidimo toliko leševa. Nekad ne znate tko glumi, a tko je doista mrtav'
Bataljun Achilles Strike Drone, elitna ukrajinska jedinica, koristi se dronovima za efikasno zaustavljanje ruskih napada
Apresski je najveći trend na društvenim mrežama, skijaši ga obožavaju
Evo kako da od države uzmete bonus od 99,54 eura koji se isplaćuje svake godine