Čini se da je Rihannu tulumarenje i vulgarno odijevanje došlo glave jer je novi izvršni direktor Beiersdorfa (vlasnika Nivee) Stefan Heidenreich smatra preseksepilnom za njihov prije svega obiteljski brend.
Pjevačica je prošle godine postala ambasadorica Nivee koja joj je sponzorirala turneju, "posudila" je njemačkom brendu svoju pjesmu "California King Bed" za reklame, a za 100. godišnjicu brenda Rihanna je pozirala gola. No, prema svemu sudeći, njihovu je prijateljstvu došao kraj.
– Rihanna više nema šanse... Ne znam zašto bi Nivea uopće surađivala s njom i kako se ona uklapa u naš brend. Nivea je prije svega obiteljski brend iza kojeg stoje povjerenje i odgovornost – rekao je Heidenreich njemačkom Weltu.
Suradnja s Niveom mladoj je pjevačici i te kako "podebljala" bankovni račun pa je tako dospjela i na četvrto mjesto Forbesova popisa najbolje plaćenih zvijezda mlađih od 30 godina. Rihanna je zasad ovo komentirala stavljanjem Heidenreichove fotografije na Twitter ispod koje je napisala: "Nikakav komentar nije potreban".
Rihanna više nema šanse. Ne znam zašto ona predstavlja Niveu
Vozači smislili način kako da prevare kamere i sakriju tablice: Za to mogu platiti i do 2000 eura kazne
Što bi značilo da registarske pločice nisu čitljive? Ako se iz neposredne blizine ne može odrediti o kojim se brojkama i slovima radi na tablici, bez obzira na to je li do toga došlo vozačevom namjernom ili nenamjernom pogreškom.
FOTO Zlatko Dalić u rijetkom izlasku sa suprugom Davorkom na domoljubnom koncertu 'Domu mom'
Što se sve nosilo ovog studenog na zagrebačkim ulicama? Pogledajte u velikoj street style galeriji
Glavobolja, bol u mišićima i intenzivan umor dolaze iznenada, a mogu potrajati sedam do deset dana
S ovim neugodnim problemom susrela se trećina muškaraca u svijetu, a ignoriranje dovodi do ozbiljnih problema