PROMO

Roca predstavlja najsuvremenije svakodnevne tehnologije na ISH sajmu u Frankfurtu

Foto: Promo
Roca predstavlja najsuvremenije svakodnevne tehnologije na ISH sajmu u Frankfurtu
08.03.2019.
u 13:49
Od nove generacije pametnih wc-a sa snažnim sušenjem koje je temeljeno na zrakoplovnoj fizici pa sve do IoT i AI servisa za nadgledanje, održavanje i organiziranje kupaonica. Roca predstavlja i Senceramic®, revolucionarni anti-klizni iznimno tanki keramički materijal za tuš kade te nove sofisticirane boje sanitarne keramike, mješalica i dodataka.
Pogledaj originalni članak

Od 11. do 15. ožujka, Roca će se predstaviti putem ISH štanda na kojem će prezentirati najnovije tehnologije, materijale i suvremene trendove. Biti će predstavljena nova generacija In-Wash® Smart wc-a koji posjeduje niz novih funkcionalnosti, naglašavajući revolucionarno sušilo koje je dizajnirano na temelju moderne aerodinamike. Ova tehnološka inovacija koja projektira zrak samo u jednome smjeru, zajedno sa svojom turbo opcijom, osigurava veću razinu sušenja koja je daleko od standarda koji se trenutno mogu pronaći na tržištu. Novi In-Wash® modeli imaju vrhunske funkcionalnosti kao što je upravljanje daljinskim upravljačem putem aplikacije, UV dezinfekcija, osvježivač prostora i samootvarajuća grijana daska za sjedenje.

Još jedna inovacija u području wc prostora je razvoj uspješne In-Tank® tehnologije, koja nema vodokotlić, nego integrira vodu za ispiranje u samo tijelo školjke i osigurava poboljšanu razinu čistoće zahvaljujući svom novom Vortex načinu ispiranja.

Integrirano upravljanje i nadgledanje kupaonice zahvaljujući Internet of Things tehnologiji i umjetnoj inteligenciji.

Roca također posvećuje prostor predstavljanju svoje inovativne platforme RocaProtect® koja poboljšava upravljanje objektima, štedi troškove održavanja i povećava zadovoljstvo korisnika zahvaljujući Internet of Things tehnologiji i umjetnoj inteligenciji.

Stavljanjem najnovije tehnologije u službu ljudi, riječima Roca korporativnog direktora marketinga, Carlosa Velázqueza: "Vjerujemo da "pametan" može biti stvarno pametan samo ako poboljšava život ljudi." potvrđuje se cjelokupni koncept.

Anti-klizne tuš kade kao nikada do sada: Senceramic® by Roca

Na ISH sajmu će biti predstavljena nova generacija tuš kadi temeljenih na Senceramic® tehnologiji, te inovativnom materijalu koji kombinira velike higijenske prednosti sanitarne keramike s potpuno novom anti-kliznom strukturom i osobito tankim dizajnom.

Iznimno otporne na trošenje, s površinom nulte poroznosti koja olakšava čišćenje, ove tuš kade su dostupne u širokom rasponu boja, a dosežu dimenzije čak do 1,80 metara koje se mogu prilagoditi potrebnoj veličini.

Ekskluzivne boje za sanitarnu keramiku, mješalice i dodatke

Boja je jedna od ključnih stavki koja se želi naglasiti i predstaviti na sajmu. ''Kupci koriste boje kako bi dizajnirali kupaonice u skladu sa svojom osobnošću i načinom života.'' navodi Velázquez, koji smatra da je prirodno da "kao proizvođači bilo koje vrste proizvoda za kupaonicu, nastojimo pomoći stvaranjem koncepata boja".

Elegantni završni slojevi stvaraju vrhunsku sanitarnu keramiku koja dolazi u raznim bojama poput bež, boje kave, bisera ili oniksa, koje zajedno s ekskluzivnom Everlux završnom obradom za mješalice u titanij crnoj, ružičasto zlatnoj ili brušenoj platinum boji, stvaraju vizualni dojam i jedinstvenu atmosferu koja odgovara mašti svakoga kupca.

Na ISH sajmu će biti predstavljena i Baia, najnovija Armani/Roca kolekcija, koja je odlično prihvaćena od strane zajednice arhitekata i dizajnera. Njezina estetika upućuje na retro stil koji je osuvremenjen modernom interpretacijom te avangardnom tehnologijom. Rezultat koji nastaje je kompletna svestrana kolekcija, sa suvremenim i bezvremenskim karakteristikama, koja je skladu s poznatom Giorgio Armani dizajnerskom filozofijom.

Tehnologija, materijali, dizajnerski trendovi i potpuno nove boje iz raznih Roca kolekcija čine mnoštvo inovativnih prijedloga, te naglašavaju činjenicu da je „naš fokus uvijek pružiti najbolje moguće iskustvo našim kupcima te stvoriti dodanu vrijednost za naše različite ciljne skupine.”.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr