PROMO

S Heidi i Lidlom svaki dan može biti šaren

Foto: Promo
S Heidi i Lidlom svaki dan može biti šaren
27.07.2018.
u 13:26
Peta kolekcija Lidla i Heidi Klum je opuštena i puna veselih boja
Pogledaj originalni članak

Od 17. rujna Lidl i Heidi Klum predstavljaju najljepše nijanse crvene boje – lansiranjem pete Esmara by Heidi Klum kolekcije #LETSSHAKEITUP. 14 neizostavnih osnovnih komada u ružičastim i crvenim tonovima te bojama bobičastog voća po tipičnim Lidl cijenama osiguravaju svježinu u garderobi i nude beskrajne mogućnosti kombiniranja.

Peta kolekcija Lidla i Heidi Klum je opuštena i puna veselih boja. Klasični krojevi s uzbudljivim kombinacijama boja razbijaju sivilo svakodnevnice. Nova kolekcija za dame obuhvaća obuću, odjevne predmete i modne dodatke, te po tipičnim Lidlovim cijenama nudi moderne kombinacije za individualne stilove.

- Volim klasične komade poput balonera, pulovera s podignutim ovratnikom i tkanih hlača“, ističe Heidi Klum. „U mojoj novoj kolekciji za Lidl ti komadi blistaju u svježim tonovima crvene boje – tako i sasvim osnovni odjevni predmeti privlače poglede.“

Basic komadi – iznova osmišljeni, moderno izrađeni

Od sjajne ružičaste do plemenite bordo crvene - nova Esmara by Heidi Klum kolekcija raznim crvenim tonovima donosi svježe note u svakodnevicu. Od vatreno crvenih hlača, oversize veste na kopčanje intenzivno ružičaste boje ili gležnjača u bordo boji – ovi ključni odjevni komadi sjajni su za osvježavanje garderobe. Upadljive nijanse crvene boje optimalno se nadopunjuju crnom ili blagim bež tonovima.

- U našoj novoj kolekciji nudimo omiljene komade za svaki dan, odlične kvalitete, u decentnim bojama, kao i upadljivijim tonovima crvene boje. Naše dame na taj način mogu i u svakodnevnim komadima iznova otkriti svoju kreativnost i osobni modni stil, naglašava Marina Dijaković, voditeljica Sektora korporativnih komunikacija Lidl Hrvatska.

Prodaja nove kolekcije za žene #LETSSHAKEITUP Esmara by Heidi Klum počinje u ponedjeljak, 17. rujna 2018., u okviru „Lidl Fashion Week-a“ u 95 Lidlovih trgovina u Hrvatskoj. Pored obuće (u veličinama od 36 do 41) i ženske odjeće (u veličinama od 34 do 44) dostupni su i modni dodaci poput marama (univerzalne veličine). Kolekcija je u ponudi u 28 zemalja članica EU-a, i u SAD-u, u 10.000 Lidlovih trgovina i 4 internetske trgovine.

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.