flertom prema vrhu

Samo žene mogu "šarmirati" na pravi način...

Samo žene mogu "šarmirati" na pravi način...
13.10.2012.
u 12:52
Flert je poželjna društvena igra koju mnogi rado "igraju" - smatra Catherine Hakim
Pogledaj originalni članak

 

Žene šarmiraju bolje od muškaraca i time se mogu bolje okoristiti u poslu, pokazala je studija sveučilišta u Kaliforniji i Škole ekonomije u Londonu. 
Iako je flert zapravo samopouzdanje i odlučnost koje iskazujemo verbalno i neverbalno prema drugima, kao takav ne bi smio prelaziti granice ukusa i društvene "privlačnosti" te aludirati na seks. Djelotvorniji je u interakciji žena prema muškarcima i zato se još naziva "ženski šarm".
U istraživanju su se i žene i muškarci našli u ulozi prodavača automobila, ali jedna je grupa zamoljena da se ponašaju profesionalno i službeno, dok je drugoj dana sloboda da se klijenta obori s nogu  "šarmom". 
Žene koje su nastupile samopouzdano, ali toplo i prijateljski, imale su više uspjeha nego one koje su nastupile službeno. Kod muškaraca su rezultati bili sasvim obrnuti. 
- Zbog čega ne bismo iskoristili svoju prednost na njihovu štetu - govori Catherine Hakim, autorica brojnih poslovnih priručnika koja smatra da bi žene trebale masimalno iskoristiti svoj erotski kapital u poslovnom svijetu. 
Feministice pak tvrde da poslovnim ženama šteti takav pristup. 

Žene šarmiraju bolje od muškaraca i time se mogu bolje okoristiti u poslu, pokazala je studija sveučilišta u Kaliforniji i Škole ekonomije u Londonu.

Iako je flert zapravo samopouzdanje i odlučnost koje iskazujemo verbalno i neverbalno prema drugima, kao takav ne bi smio prelaziti granice ukusa i društvene "privlačnosti" te aludirati na seks. Djelotvorniji je u interakciji žena prema muškarcima i zato se još naziva "ženski šarm".

U istraživanju su se i žene i muškarci našli u ulozi prodavača automobila, ali jedna je grupa zamoljena da se ponašaju profesionalno i službeno, dok je drugoj dana sloboda da se klijenta obori s nogu - "šarmom".

Žene koje su nastupile samopouzdano, ali toplo i prijateljski, imale su više uspjeha nego one koje su nastupile službeno. Kod muškaraca su rezultati bili sasvim obrnuti.

- Zbog čega ne bismo iskoristili svoju prednost na njihovu štetu - pita se Catherine Hakim, autorica brojnih poslovnih priručnika koja smatra da bi žene trebale masimalno iskoristiti svoj erotski kapital u poslovnom svijetu.

Feministice pak tvrde da poslovnim ženama šteti takav pristup, piše Daily Mail

Pogledajte na vecernji.hr

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.