Zahvaljujući dugoj plavoj kosi, raskošnim oblinama, razmaku među zubima i istaknutim jagodicama, 28-godišnja Nizozemka postala je jedna od najbolje plaćenih modela na svijetu (ove se godine našla na osmome mjestu Forbesove liste najplaćenijih modela sa zaradom od 3,8 milijuna dolara). No osim toga već je nebrojeno puta pokazala zašto je to tako.
Žena s tisuću lica, kako bismo je mogli nazvati, još je jedanput pokazala koliku moć transformacije ima, i to za modnu kuću Calvin Klein za koju je snimila čak četiri kampanje – za glavnu kolekciju, za traperice, za CK Calvin Klein i za kolekciju satova.
U prvom setu crno-bijelih fotografija Lara je s modelom Tysonom Ballouom pokazala svoju požudnu stranu, bez imalo sramežljivosti. Kampanja za traperice u režiji Stevena Kleina nabijena je Larinim seksepilom, no u trećoj kampanji Lara je "smirila strasti" te zaigrala na kartu nevinosti i glamura. A u četvrtoj kampanji, koju potpisuje fotografski duo Patrick Demarchelier, modna kameleonka Lara ostala je vjerna svojoj prirodnoj ljepoti i zablistala poput dive.
Seksi Lara: Pogledajte zašto je među najbolje plaćenim modelima
Zbog ovog je pisma srbijanska veleposlanica napustila domjenak SNV-a: 'Ja to jednostavno ne podržavam'
Tradicionani domjenak Srpskog narodnog vijeća za prvoslavni Badnjak prvo je političko okupljanje u novoj godini
Žene su 'niža vrsta', židovi i kršćani su 'krivovjernici', dužnost je 'braniti Alaha'
Od kada su, prije samo mjesec dana, džihadisti u Siriji došli na vlast svrgavanjem diktatora Al-Assada, bičevanja i pogubljenja vraćena su na javna mjesta
Nekada je bila najbolja na svijetu i ponos Jugoslavije. Danas radi u psihijatrijskoj ustanovi
Niz sjajnih rezultata okrunila je 1989. godine kada je uz broncu u veleslalomu postala svjetska prvakinja u slalomu. Stručnjaci su je prozvali najvećim talentom svih vremena, a u prvih pet sezona osvojila je šest medalja. U Svjetskom kupu upisala je sedam pobjeda uz 22 plasmana na postolje.
Je li ovakva ambalaža put prema čišćoj budućnosti?
U svijetu koji se suočava s rastućim izazovima klimatskih promjena, briga o okolišu postala je ne samo odgovornost nego i ključni imperativ za tvrtke.
Stakleni stropovi i ljepljivi podovi: kako nevidljive prepreke koče napredak žena
Metafore poput "staklenog stropa", "ljepljivog poda" i "potrgane prečke" već su dugo prisutne u jeziku kada se govori o rodnoj neravnopravnosti u poslovnim strukturama.