Šibenik je puštanjem u rad Nextbikea postao prvi dalmatinski grad u kojem je pokrenut sustav javnih bicikala.
Nakon Zagreba, Šibenik se upustio u ovaj pilot-projekt koji u mnogim europskim metropolama živi uspješno.
Stanice za najam javnih bicikala nalazit će se na lokacijama Gat Krka, Plaža Banj, trgovački centar Dalmare i turističko naselje Solaris. Ukupno će biti raspoloživo 38 gradskih bicikala sa 3 ili 8 brzina i 2 električna bicikla.
Riječ je o sustavu koji se zasniva na ekonomski i ekološki održivom sustavu mobilnosti koji pomaže u smanjenju prometnih gužvi, rješavanju problema parkiranja, pridonosi zaštiti okoliša, obogaćuje turističku ponudu, pozicionira Šibenik kao poželjnu cikloturističku destinaciju, produljuje sezonu i općenito utječe na poboljšanje kvalitete života u gradu.
Gospodin je, dakle, svom privatnome d.o.o.-u dao ime 'Sustav javnih bicikala'. Racuna na prestiz projekta jer se bicikli na taj nacin voze u puno gradova Evrope. Bicikli su mu dobar izvor prihoda jer na njih postavlja reklame za Vip, Privrednu banku itd. Medjutim, u Zg se bicikli i ne voze tako dobro kako je mislio a ako se ne voze, nisu ni zanimljivi za reklame. Pa nema zarade. Pa je sada gospodin u Zg cijenu dnevnog najma spustio na nevjerovatnih 45 kn, za 24- satno koristenje bicikla! nebi li se vise njegovih bicikala vidjelo po cestama. Plus isplacuje proviziju recepcionerima od 20 % , znaci 45-9= 36 kn za rent a bike 24 sata!!! Gospodinu su zanimljivi novci od reklama, da bi njih bilo bicikli trebaju biti vidjeni po cestama, a konkurencija? Mali rent a bike obrti, pioniri Zagrebackog turizma, stavljaju kluc u bravu jer je 45 kn/ dan najma nesto cemu se ne moze konkurirati, a Vip ne zanimaju...