Četvrt stoljeća uspjeha

Sjećate li se ove tv reklame koju smo baš svi citirali? Budi nostalgiju, a sad imaju novu kampanju kao krunu dosadašnjeg uspjeha

Foto: Shutterstock
ljudi gledaju tv
Foto: Envato Elements
Stanić Beverages
Foto: Stanić Beverages
Stanić Beverages
Foto: Stanić Beverages
Stanić Beverages
Foto: Stanić Beverages
Stanić Beverages
Foto: Stanić Beverages
Stanić Beverages
Foto: Stanić Beverages
Stanić Beverages
Foto: Stanić Beverages
Stanić Beverages
07.06.2024.
u 15:00
Kampanja “Juicy brine” nastala je kao rezultat rada složnog tima tvrtke Stanić Beverages, iz kojeg ovom prilikom predstavljamo direktora proizvodnje, Tomislava Stepinca, direktoricu razvoja, Lidiju Knez i Ivu Petrovu, brand managericu za Juicy.
Pogledaj originalni članak

Sjećate li se jedne od najpoznatijih rečenica iz reklama prije 15-ak godina, koju su mnogi počeli citirati u raznim životnom situacijama – “A nije bilo od jabuke”? Tada, davne 2008. Juicy je stekao brojne obožavatelje kao sinonim soka koji vam daje okus prirode. Ove godine Juicy slavi svoj 25. rođendan, a obilježava ga jednom novom kampanjom pod nazivom “Juicy brine”, koja je rezultat dugogodišnjeg traženja odgovora na potrebe potrošača, ali i okoliša. Četvrt stoljeća uspješnog poslovanja i postojanja Juicy proslavlja novim proizvodnim linijama te inovativnim ekološkim pakiranjem, napravljenim od 70% biljnih materijala.

Četvrt stoljeća uspjeha
Priča o Juicy soku počinje 1999. godine, kada je bio jedan od brendova tvrtke Jamnica. Širenje i još veća popularizacija brenda kreće 2013. godine, kada proizvodnju Juicyja preuzima tvrtka Stanić Beverages, a vlasnikom joj postaje Svjetlan Stanić. Od preuzimanja Juicyja prije 11 godina, Stanić Beverages je instalirao nove proizvodne linije, lansirao mnoštvo novih proizvoda, unaprijedio tvornice u Kreševu u BiH te u Jastrebarskom, zapošljavao sve više ljudi te usmjerio velike resurse na razvoj izvozne strategije, koja se pokazala vrlo uspješnom.

Prije preuzimanja, Juicy je bio prisutan u samo 7 država, a trenutno se nalazi na tržištima čak 22 države, od kojih je pet na Bliskom istoku, jedna u Africi i jedna u Aziji. Posljednje tri godine Juicy sokovi mogu se kupiti u Ujedinjenim Arapskim Emiratima u najluksuznijim restoranima, barovima i klubovima.

Kampanja “Juicy brine”, kao kruna dosadašnjeg uspjeha

Kampanja “Juicy brine” nastala je kao rezultat rada složnog tima tvrtke Stanić Beverages, iz kojeg ovom prilikom predstavljamo direktora proizvodnje, Tomislava Stepinca, direktoricu razvoja, Lidiju Knez i Ivu Petrovu, brand managericu za Juicy. Svaka od ovih važnih ljudskih karika na svoj je način doprinijela stvaranju noviteta na brendu Juicy, a nama su otkrili svoje uloge i kako je došlo do inovativnih rješenja i imena kampanje.

Foto: Stanić Beverages
Direktorica razvoja Lidija Knez

Za razvoj novih proizvoda u skladu s novim linijama, zaslužna je direktorica razvoja Lidija Knez i njezin tim. Lidija je s Juicyjem od 2004. godine, te kako bi se reklo, u “dušu” poznaje procese proizvodnje i svaki proizvod. U Juicyju se zaposlila 17. 5. 2004., a dosad je prošla sve faze proizvodnje – od kontrole, kvalitete, mikrobiologije, proizvodnje, nabave pa do razvoja.

– Razvojni tim je zajedno sa mnom odrađivao brojna ispitivanja i izradu svih potrebnih koraka razvoja proizvoda za obje nove linije u tvornici Juicy. Razvojni koraci za ove linije su se sastojali od ispitivanja stabilnosti medija (postojećih i novih medija) u novoj vrsti ambalaže na ubrzanom testu stabilnosti, pripremu deklaracija za sva tržišta, kako bi se zadovoljila zakonska regulativa tržišta gdje se prodaju naši proizvodi, izrada sastavnica ambalaže, izrada finalnih receptura, izrada logističkih podataka, prisustvovanje prvim probnim proizvodnjama. Uloga Razvoja nije stala s prvom probnom proizvodnjom svakog novoga proizvoda, Razvoj i dalje prati svaki taj proizvod u njegovu realnom roku trajanja kako bi potvrdio da je proizvod tijekom cijelog roka trajanja kvalitetan po svim aspektima za potrošača – ispričala nam je Lidija koliki je trud i angažman uložen u novu proizvodnu liniju Juicyja.

Lidija Knez i njezin tim, u suradnji s Marketingom, kontinuirano rade na poboljšanju novih proizvoda Juicyja, ali i na osluškivanju potreba potrošača.

– Pratimo svjetske i lokalne trendove te dajemo potrošačima proizvode koji imaju manje šećera, ili su bez šećera, ambalažu koja se može reciklirati te je privlačna izgledom i funkcionalnošću, i nove okuse koji su po senzorskim svojstvima (boji, okusu, mirisu, izgledu) zanimljivi i u trendu za državu gdje se prodaju. Razvoj i Marketing su uvijek uključeni u svjetske sajmove za hranu i edukacije kod dobavljača kako bi kreirali što inovativnije planove razvoja novih proizvoda. Budućnost novih proizvoda je što zdravije za nas i okoliš pa tome i mi u Stanić Beveragesu težimo – rekla je direktorica razvoja Lidija Knez.

Foto: Stanić Beverages
Tomislav Stepinac, direktor proizvodnje Stanić Beveragesa

Na čelu proizvodnje Stanić Beveragesa uspješno već dugi niz godina stoji direktor Tomislav Stepinac. Prošli mjesec proslavio je 24 godine od dolaska u proizvodnju u Jastrebarsko, a svoj je put započeo kao operater na stroju te je od tada sustavno napredovao.

– Prvo sam napredovao na mjesto poslovođe, zatim sam unaprijeđen na poziciju voditelja proizvodnje, sirupane i tehnološke pripreme vode, zatim je uslijedilo radno mjesto na poziciji rukovoditelja proizvodnog pogona i na kraju sam došao do titule direktora proizvodnje – opisuje Tomislav Stepinac. Kao lokalni stanovnik, iz Krašića, pogon u Jastrebarskom, u kojem se proizvode nove linije Juicyja, ima za njega posebno značenje jer daje stabilnost maloj sredini i doprinosi njezinom razvoju.

Za idejno rješenje kampanje “Juicy brine” svakako je najzaslužnija Iva Petrova, brand managerica za Juicy, koja je iz Bugarske doselila u Zagreb i zaposlila se u Juicyju. Ispričala nam je kako je došlo do same ideje o kampanji i zašto naziv “Juicy brine”.

Foto: Stanić Beverages
Iva Petrova, brand managerica za Juicy

– U godini u kojoj obilježavamo 25 godina Juicy branda i u kojoj smo upravo pokrenuli nove proizvodne linije, potvrdili smo svoju posvećenost inovacijama i modernizirali pakiranje koje oduševljava svojim funkcionalnostima jer savršeno pristaje svakoj ruci, osigurava točenje do zadnje kapi, a naši potrošači su ga najbolje rangirali na fokus grupama. Uz sve navedeno, novo pakiranje svojim tehničkim specifikacijama potvrđuje i našu posvećenost očuvanju okoliša, tako da je odgovor cjelovit jedino kada kažemo: Juicy brine za sve – i za potrošače i njihov, odnosno naš zajednički okoliš! – rekla je Iva Petrova te dodala kako je krilatica “Juicy brine” nastala posve slučajno: – Jednog sunčanog dana u kolovozu 2023., sjedili smo u uredu s Ninom, našom direktoricom marketinga, gledajući finalne mock-upove novog dizajna Juicyja. Kod redizajna slavnog brenda, pobrinuli smo se zadržati prepoznatljivu zelenu boju koja asocira na prirodnost, istaknuli smo kvalitetu sastojaka na licu gdje komuniciramo ključni brand claim „Najbolje iz voća“. Sve što smo htjeli komunicirati bilo je na pakiranju, ali nešto je nedostajalo... Tada je Nina, s osmijehom na licu, iznijela ideju koja je kasnije postala naša nova komunikacijska platforma – "Juicy brine". Ideja se prvo pojavila na pakiranju s jednom ptičicom i inspirirani tom idejom, razvili smo cjelovitu komunikacijsku platformu.

U nove proizvodne linije uloženo 11,8 milijuna eura

Tvrtka Stanić Beveragesa, na čijem je čelu vlasnik Svjetlan Stanić, pokazala je da je moguće uvoditi ekološke inovacije i širiti proizvodnju, bez obzira na izazovno hrvatsko tržište. Ove godine tvrtka povećava broj proizvodnih linija za proizvodnju sokova u staklu, briku i PET ambalaži, a ujedno i ukupan kapacitet sa 210 na gotovo 300 milijuna litara godišnje, u što je uloženo čak 11,8 milijuna eura.

Foto: Stanić Beverages
Stanić Beverages

Na jednoj od dvije nove instalirane proizvodne linije proizvodit će se inovativno Tetra Stelo pakiranje zaobljenog oblika, koje omogućava lakše držanje, a napravljeno je od 70 posto biljnih materijala. Jednako tako, Tetra Stelo pakiranje, koje će krasiti nove Juicy brickove, sadržavat će među prvima u svijetu LightWing30 neodvojivi čep koji se sastoji od 100% certificirane reciklirane plastike.

– Stanić grupa kontinuirano ulaže u sve svoje kompanije unutar grupacije. Jednaku dinamiku njegujemo i sa Stanić Beveragesom te svojom perjanicom, brendom Juicy. Trudimo se biti među prvima koji će u našu regiju implementirati nove trendove. Prije svega ulažemo u vrhunsku kvalitetu naših proizvoda, ekološki prihvatljivu ambalažu i raznolik asortiman koji će zadovoljiti različite ukuse naših potrošača. No, jednako tako ulažemo i u naše ljude koji su zaslužni za naše odlične rezultate i činjenicu da je Juicy zadnji 25 godina broj jedan brand sokova u Hrvatskoj i regiji – rekao je Svjetlan Stanić, vlasnik i predsjednik Uprave Stanić grupe koja je vlasnik branda Juicy.

Sadržaj nastao u suradnji sa Stanić Beverages.

STRAVIČAN ZLOČIN

Majka učenice koja je bila u razredu za vrijeme napada ispričala detalje: Uletio u razred, djeca su se sakrila ispod klupa

Dječak koji je zadnji ostao u razredu je preminuo, a drugi dječak je ozlijeđen i prevezen u KBC Rebro. Bogović je ispričala kako njena djevojčica teško razgovara o napadu. "Trebalo je vremena da ona uopće poveže događaj. Iz svega se moglo saznati da je vidjela napadača, da je vidjela krv, da je vidjela napad na učiteljicu, nije vidjela nož" rekla je majka djevojčice.

Ključne riječi
Pogledajte na vecernji.hr